بهره‌مندی 70 قرآن‌آموز از دوره مجازی مؤسسه منهج‌الحیات بندرکنگ
کد خبر: 3948928
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

بهره‌مندی 70 قرآن‌آموز از دوره مجازی مؤسسه منهج‌الحیات بندرکنگ

دوره‌های مجازی مؤسسه منهج‌الحیات بندرکنگ با 70 قرآن‌آموز در حال برگزاری است.

منصور حسونی، مدیر مؤسسه قرآنی منهج‌الحیات بندر کنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به شرایط پیش آمده از کرونا و نیمه تعطیل شدن فعالیت‌های آموزشی و تشکیل کلاس‌ها در بستر فضای مجازی، دوره‌های مؤسسه نیز از آموزش عمومی تا تخصصی قرآن در سطوح مبتدی، پیشرفته و تخصصی نیز در این بستر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره‌ها افزود: دوره حفظ عمومی (ترتیبی و موضوعی)، دوره تثبیت حفظ، مفاهیم، تفسیر قرآن و روخوانی و روان‌خوانی در مقطع سنی بزرگسالان در حال برگزاری است.

مدیر مؤسسه قرآنی منهج‌الحیات بندر کنگ با اشاره به اینکه استقبال خوب بوده است، اما نه نسبت به دوره‌های حضوری بیان کرد: در دوره حضوری دارای 250 قرآن‌آموز بودیم. مردم به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی علاقه‌ کمتری به شرکت در کلاس‌های آموزشی قرآن دارند و بیشتر انتظارشان برگزاری رایگان این دوره‌ها است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه مکان مؤسسه در زلزله اخیر آسیب ندیده است، ادامه داد: کاش مسئولان با رایزنی با مسئولان مجموعه‌های تحت حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نسبت به تهیه بسته‌های معیشتی و حمایتی قرآن‌آموزان مؤسسات اقدام کنند.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی منهج‌الحیات در استان هرمزگان، شهرستان بندر کنگ، میدان انقلاب، پشت پارک ملت واقع شده است و علاقه‌مندان برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر از سایر دوره‌ها و فعالیت‌های مؤسسه می‌توانند با شماره ۰۷۶۴۴۲۳۴۰۳۸ تماس بگیرند.

همچنین شعبه دوم این مؤسسه در منزل عبدالسلام قاضی‌زاده در بندر کنگ، میدان انقلاب، پشت پارک ملت قرار دارد.

انتهای پیام
captcha