اردوی جهادی جهاددانشگاهی در سیلاب کلوار
کد خبر: 3949772
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

اردوی جهادی جهاددانشگاهی در سیلاب کلوار

اردوی جهادی قرارگاه اداره تبلیغات اسلامی بویراحمد با همراهی جهاددانشگاهی به منطقه سیلاب کلوار انجام می‌شود.

ارسالی /// اردوی جهادی جهاددانشگاهی در سیلاب کلوار

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدهاشم موسوی‌نیا، رئیس اداره تبلغات اسلامی شهرستان بویراحمد روز گذشته، پنجم بهمن‌ماه در نشست معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان با هدف پیشبرد برنامه‌های فرهنگی، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اگر کار جهادی مدیریت شده و درست باشد تبدیل به یک کار هدفمند برای توسعه جامعه می‌شود.
وی افزود: کارهای فرهنگی سبب توسعه جامعه در ابعاد مختلف می‌شود؛ چراکه فرهنگ شالوده و زیربنای همه کارها می‌باشد و جامعه‌ای که کارهای فرهنگی در آن رونق نداشته باشد به جامعه بی روح و بی پیشرفت در بخش‌های رشد فرهنگ عمومی تبدیل می‌شود.
همچنین، ایمان اکبری، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان نیز با اشاره به تقویت بنیه فرهنگی جامعه، گفت: جامعه ای پیشرفت می‌کند که به فرهنگ آن توجه کافی صورت بگیرد.
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری به کارهای فرهنگی خلاقانه و مؤثر توجه داشته‌اند متولیان فرهنگ نیز باید به این مقوله مهم توجه کنند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان بیان کرد: یاد دادن کار فرهنگی مانند ماهی‌گیری است که باید آن را به عموم جامعه یاد داد و برگزاری برنامه های فرهنگی نباید مقطعی باشد بلکه باید عمیق و تاثیرگذار باشند تا جامعه را متحول کنیم.
یادآور می‌شود، 9 و 10 بهمن‌ماه جهاددانشگاهی قرارگاه جهادی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان را به منطقه سیلاب کلوار شهرستان بویراحمد جهت اردوی جهادی همراهی می‌کند.

انتهای پیام
captcha