امور دنیوی نباید طلبه را وسوسه کند
کد خبر: 3949855
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

امور دنیوی نباید طلبه را وسوسه کند

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه، گفت: طلبه باید به امور اخروی بسیار توجه کند و نباید اجازه دهد امور دنیوی او را مورد وسوسه قرار دهد.

ارسالی امروز | امور دنیوی نباید طلبه را وسوسه کندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه، ۶ بهمن‌ماه، در مراسم افتتاحیه نیمسال دوم تحصیلی حوزه علمیه امام خمینی(ره) ، اظهار کرد: طلبه باید به امور اخروی بسیار توجه کند و نباید اجازه دهد امور دنیوی او را وسوسه کند.

وی افزود: طلبه نباید در مقابل اعمال و افعال اخروی یک لحظه تردید داشته باشد که کدام یک را انتخاب کند و باید در انجام هر کار و رفتاری، رضایت خداوند را در نظر داشته باشد.

 حجت‌الاسلام قاسم خانی، بیان کرد: طلاب در درون خود حساب و کتاب کنند و نفس خود را بیازمایند که اگر یک کشتی پر از طلا و دو رکعت نماز باشد، کدام یک را انتخاب خواهد کرد؟

مدیر مدرسه امام خامنه‌ای ارومیه ادامه داد: این مکان نورانی حوزه‌های علمیه را مقدس بدانید و از جان و مال‌تان مایه بگذارید و از این خیمه‌گاه امام زمان(عج) مراقبت کنید. 

وی تصریح کرد: حضور و اسکان در این خیمه‌گاه را نعمت بدانید که دوباره از این نعمت الهی محروم نشویم و به امید الهی بتوانیم رسالتی که بر عهده روحانیت و طلاب است، به نحو شایسته انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha