وزارت ارشاد 3 میلیارد ریال کتاب به کهگیلویه‌وبویراحمد اهدا کرد
کد خبر: 3949899
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷

وزارت ارشاد 3 میلیارد ریال کتاب به کهگیلویه‌وبویراحمد اهدا کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت ارشاد از ابتدای امسال تاکنون سه میلیارد ریال کتاب به این استان اهدا کرده است.

ارسالی /// وزارت ارشاد 3 میلیارد ریال کتاب به کهگیلویه‌وبویراحمد اهدا کرد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدعلی پیرسبزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 6 بهمن‌ماه اظهار کرد: عناوین و موضوعات این کتاب‌ها شامل مذهبی، اجتماعی، گویش‌ها، فرهنگی، داستانی، دانشگاهی، علمی و پژوهشی بوده است.
وی افزود: این کتاب‌ها در اختیار اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، انجمن‌های فرهنگی و هنری، کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، دانشجویان، طلاب، روحانیان، حوزه‌های علمیه و مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد قرار گرفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کتاب یکی از مؤثرترین مؤلفه‌ها در ارتقای روزافزون سطح آگاهی مردم بوده و بر همین اساس نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالانه با اهدای کتاب به استان‌ها توجه ویژه‌ای در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در کشور دارد.
پیرسبزی یادآور شد: سهمیه کتاب در طول سال از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای تمامی شهرستان‌های این استان به تناسب جمعیت و دیگر شاخص‌های فرهنگی اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام
captcha