کارگاه تخصصی مهدویت در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3950441
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

کارگاه تخصصی مهدویت در زنجان برگزار می‌شود

کارگاه تخصصی مهدویت با موضوع سبک زندگی مهدوی در زنجان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه کارگاه را دریافت می‌کنند.

کارگاه تخصصی مهدویت در زنجان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، کارگاه تخصصی مهدویت با موضوع سبک زندگی مهدوی روزهای جمعه از طریق فضای مجازی در زنجان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس با بنیاد مهدویت زنجان و دریافت لینک مورد نظر در این کارگاه شرکت کنند.

جلسه نخست این کارگاه تخصصی روز جمعه 10 بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام مهدی محبی با موضوع «سبک زندگی مهدوی» از ساعت 15 تا 16 برگزار می‌شود و جلسه دوم این کارگاه آموزشی روز جمعه 17 بهمن‌ماه حجت‌الاسلام باقر بابایی در همین ساعت با موضوع حکومت امام زمان‌(عج) ادامه خواهد داشت.

بخش دوم کارگاه در اسفندماه با موضوعات «بعثت مهدویت» و «فرقه‌های انحرافی» در نظر گرفته شده و در فرودین 1400 نیز این کارگاه با دو موضوع «نشانه‌های ظهور و منتظان واقعی» و «آشتی با امام زمان(عج)» دنبال خواهد شد.

شرکت در این کارگاه برای علاقه‌مندان رایگان است و برای شرکت‌کنندگان گواهی صادر خواهد شد. پس از پایان تدریس هر جلسه نیز 2 سئوال مطرح و به کسانی که پاسخ صحیح داده باشند، جوایزی اعطا خواهد شد.

کارگاه تخصصی مهدویت با همکاری بنیاد مهدویت استان زنجان و موسسه پیام‌آوران شمیم محراب به اجرا درمی‌آید و هدف آن برطف کردن شبهات در جامعه و انس بیشتر نسل جوان با باورهای مهدویت است. علاقمندان جهت ثبت‌نام می‌توانند نام ونام خانوادگی و شماره همراه خود را به ادمین کانال به آدرس @aminiakbar313 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha