ریشه دینی؛ دلیل پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: 3950493
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵

ریشه دینی؛ دلیل پیروزی انقلاب اسلامی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: امروز ایران اسلامی به‌عنوان یک قدرت و تفکر در جهان مطرح است و می‌توان گفت قدرت ایران بلامنازع بوده و شعاع نفوذ آن تا دورترین نقطه جهان راه‌یافته و دلیل این موفقیت، ریشه اسلامی و دینی داشتن انقلاب اسلامی است.

ارسالی امروز | دلیل موفقیت انقلاب اسلامی، داشتن ریشه اسلامی و دینی بودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌ غربی، حجت‌الاسلام ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، در نهم بهمن‌ماه، در اولین جلسه برنامه‌ریزی کارگروه ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: انقلاب‌های زیادی در طول تاریخ همانند انقلاب الجزایر، انقلاب چین و انقلاب‌های مختلف روی دادند، ولی به علت ریشه غیر دینی و حتی ضد دینی راه به جایی نبردند.

وی افزود: امام راحل، انقلاب اسلامی را با تکیه بر دین پیش برد و همین مبنای دینی باعث شد انقلاب ایران متمایزتر از انقلاب‌های جهان شده و روز به روز بر شکوه و عظمتش افزوده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ غربی گفت: امروز انقلاب اسلامی هر چه جلوتر حرکت می‌کند، به همان اندازه هیمنه قدرت‌های پوشالی فرو پاشیده و قطب‌بندی‌های ابرقدرت‌ها در هم شکسته می‌شود.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به‌عنوان یک قدرت و تفکر در جهان مطرح و می‌توان گفت قدرت ایران بلامنازع بوده و شعاع نفوذ آن تا دورترین نقطه جهان راه یافته و دلیل این موفقیت، ریشه اسلامی و دینی داشتن انقلاب اسلامی است.

خدایاری بیان کرد: انقلاب اسلامی نشئت گرفته از دین مقدس اسلام است، اگر در طول ۴۲ سال اخیر دشمنان انقلاب، مانع‌تراشی و فتنه‌افکنی نمی‌کردند، دستاوردهایی فراتر از دستاوردهای موجود به نام انقلاب اسلامی تمام می‌شد.

وی افزود: هدف دشمن از ایجاد موانع، ساقط کردن انقلاب بود که هرگز موفق نشد و بدون تردید هیچگاه به نقشه‌های شوم خود دست نخواهد یافت.

انتهای پیام
captcha