فیلم‌های جشنواره فجر در چهارمحال و بختیاری اکران می‌شود
کد خبر: 3951270
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

فیلم‌های جشنواره فجر در چهارمحال و بختیاری اکران می‌شود

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال با شرایط موجود و محدودیت‌های کنونی برای حضور علاقه‌مندان، فیلم‌های سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر با ظرفیت محدودتر و رعایت کامل ضوابط بهداشتی، در استان اکران خواهد شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، شهرام فرجی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: 16 فیلم بخش مسابقه سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر به طور همزمان از 15 تا 22 بهمن‌ سال جاری در شهرکرد نمایش داده می‌شوند که هر فیلم حداکثر در سه سانس و در سالن سینما غدیر و پردیس سینمایی بهمن شهرکرد به نمایش درخواهد آمد.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین رویداد هنری و سینمایی ایران است که هر ساله در بهمن‌ماه به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، تأکید کرد: اکران این فیلم‌ها در سه سانس و در پردیس سینمایی بهمن و سینما غدیر شهرکرد صورت می‌گیرد و فروش بلیط‌ها به صورت اینترنتی است.

فرجی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های گیشه www.irantic.com یا www.cinematicket.org یا www.gisheh7.com بلیط فیلم‌های مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته شاهد اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان بودیم، گفت: امسال نیز طبق برنامه‌ریزی فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در شهرکرد اکران می‌شود.

فرجی با اشاره به اینکه در حال حاضر شیوه‌نامه اکران فیلم‌های دهه فجر ابلاغ نشده است، تصریح کرد: طی روزهای آتی تعداد فیلم‌های در نظر گرفته شده برای اکران و شیوه اکران اعلام خواهد شد، چرا که امسال اکران فیلم‌های دهه فجر با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود برای حضور علاقه‌مندان، فیلم‌های سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر با ظرفیت محدودتر و رعایت کامل ضوابط بهداشتی، در استان نیز اکران خواهد شد.

فرجی بیان کرد: برای حضور علاقه‌مندان در اکران این فیلم‌ها، 30 درصد ظرفیت سالن‌های نمایش در نظر گرفته شده است. سال گذشته 14 فیلم از فیلم‌های سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینما غدیر شهرکرد اکران شد.

انتهای پیام
captcha