کد خبر: 3951851
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

گرامیداشت روز زن در حوزه علمیه حضرت نرجس(س) بیرجند

مراسم گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) در حوزه علمیه حضرت نرجس(س) بیرجند برگزار و در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در جمع بانوان طلبه به ایراد سخنرانی پرداختند.

captcha