گرامیداشت روز زن در حوزه علمیه حضرت نرجس(س) بیرجند
مراسم گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) در حوزه علمیه حضرت نرجس(س) بیرجند برگزار و در این مراسم حجتالاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسانجنوبی در جمع بانوان طلبه به ایراد سخنرانی پرداختند.