وفاداری مردم مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند
کد خبر: 3953332
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

وفاداری مردم مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند

استاندار خوزستان گفت: نفس حضور مردم و بیعت و پیمان با آرمان‌های انقلاب اهمیت دارد و کیلومترها رژه خودرویی و حضور مردم وفادار نشان از این است که اهداف انقلاب برای مردم ارزشمند است و این مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

استاندار خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان امروز ۲۲ بهمن‌ماه در آیین گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، با اشاره به محدودیت‌های امسال در برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به دلیل شیوع کرونا، گفت: نفس حضور مردم و بیعت و پیمان با آرمان‌های انقلاب اهمیت دارد و کیلومترها رژه خودرویی و حضور مردم وفادار نشان از این است که اهداف انقلاب برای مردم ارزشمند است و همه سختی‌ها، مشکلات، رنج‌ها و تحریم‌ها را پذیرفتند و نسبت به آرمان‌های انقلاب ثابت قدم هستند.

وی افزود: این وفاداری و حضور همیشگی مردم مسئولیت ما را سنگین‌تر و بیشتر می‌کند و انشاالله خادمان شایسته‌ای برای مردم ایران باشیم.

شریعتی همچنین در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان توضیح داد: در طول ده روز گذشته روند افزایشی در بیماری کرونا را در استان داشته‌ایم و تغییر شهرهای آبی به زرد افزایش داشته که این موضوع برای ما هشدار و نگران کننده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: از همه مردم خواهش می‌کنم رفت و آمدهای خانوادگی که در حال حاضر عامل اصلی انتشار ویروس است را محدود و کم کنند که بتوانیم پیشرفت آن را کنترل و مدیریت کنیم و ما که پیک گذشته را به خوبی کنترل کردیم دچار طغیان بیماری نشویم تا انشاالله پوشش واکسیناسیون به حد کافی گسترش یابد.

انتهای پیام
captcha