مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی گیلان برگزار شد
کد خبر: 3956109
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی گیلان برگزار شد

نشست مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان و همچنین انتخابات هیئت مدیره اتحادیه استان برگزار و اعضای آن انتخاب شدند.

امیرحجت مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی در گیلان خبرداد و اظهار کرد: نشست مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان و همچنین انتخابات هیئت مدیره اتحادیه استان، به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی روز گذشته، پنجم اسفندماه با حضور ۳۲ مؤسسه قرآنی، در سالن آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد.

وی افزود: بر اساس آرای مأخوذه از مجموع 32 رأی ماخوذه به ترتیب امیرحجت مرادی با 32 رأی، محمدرضا طالبی با 26 رأی، فاطمه نظیفی با 22 رأی، محدثه بلوکی با 19 رأی و زهرا رضایی با 16 رأی به عنوان اعضای هیئت مدیره اتحادیه گیلان برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند.

مرادی گفت: همچنین خانم‌ها مریم حسین‌زاده با 27 رأی، رقیه کریم‌پور با 24 رأی و ربابه کریمی با 18 رأی به عنوان اعضای هیئت بازرسی اتحادیه در دوره جدید انتخاب شدند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان گفت: در این نشست حمیدرضا شیخ ویسی به نمایندگی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به عنوان ناظر مجمع عمومی، فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، رؤسای امور قرآنی ادارات تبلیغات و ارشاد استان و همچنین حسین ابراهیمیان معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد گیلان حضور داشتند.

یادآوری می‌شود، تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و سایر سمت‌های هیئت مدیره اتحادیه گیلان در اولین نشست هیئت مدیره جدید که هفته آینده برگزار خواهد شد، اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام
captcha