ارسال ۷۹۰ اثر از لرستان به هنرواره «روایت جهاد»
کد خبر: 3956443
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

ارسال ۷۹۰ اثر از لرستان به هنرواره «روایت جهاد»

رئیس حوزه هنری لرستان از ارسال ۷۹۰ اثر از حوزه هنری لرستان به دبیرخانه هنرواره ملی «روایت جهاد» خبر داد.

امروز ارسال شود// ارسال ۷۹۰ اثر از لرستان به هنرواره روایت جهادبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل از روابط عمومی حوزه هنری لرستان، تعداد ۷۹۰ اثر از حوزه هنری لرستان به دبیرخانه هنرواره ملی روایت جهاد ارسال شد. این آثار در بخش‌های مختلف تصویری شامل فیلم کوتاه، نماهنگ، کلیپ، مستند، انمیشن، موشن‌گرافیگ و استوری موشن، بخش موسیقی، رشته‌های ادبیات در رشته‌های شعر، داستان کوتاه، داستان‌های کوتاه، رسانه و هنرهای تجسمی است.

محمد کرم‌الهی، رئیس حوزه هنری لرستان در این رابطه گفت: این مجموعه از آثار در مسیر حمایت و هدایت آثار هنرمندان هم استانی در سازمان هنری رسانه ای اوج، سازمان فضای مجازی سراج، قرارگاه صاحب الامر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری خرم‌آباد، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و حوزه هنری است.

وی مجاهدت مردمی در عرصه مواسات و مبارزه با کرونا، نقش نوجوانان و دانش‌آموزان، دانشجویان و دانشگاه‌ها، طلاب و روحانیت، زنان و خانواده‌ها، همراهی بازار و اصناف، گروه‌های جهادی و مردمی، فعالیت گروه‌های فرهنگی و هنری، تلاش هسته‌های علمی و دانش‌بنیان، مساجد، پایگاه‌های بسیج و هیئت‌های مذهبی را از موضوعات این هنرواره ذکر کرد.

کرم‌الهی با اشاره به فعالیت‌های هنری مستمر حوزه هنری در خصوص کرونا تصریح کرد: در راستای انعکاس فعالیت‌های شبانه‌روزی مدافعان خط مقدم مبارزه با کرونا و ماندگار کردن و بازتاب مبارزه این همیاران سلامت در رویارویی با این بیماری، حوزه هنری تاکنون برنامه‌های مختلفی را با همکاری نهادها و سازمان‌های فرهنگی هنری برنامه‌ریزی و اجرایی نموده است.

رئیس حوزه هنری استان لرستان، برگزاری جشنواره ملی عکس مدافعان سلامت و جشنواره ادبی بوی بهار می‌رسد؛ و سایر تولیدات در رشته‌های مختلف هنری را ازجمله این فعالیت‌ها ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد در سایه تلاش و جهاد همه جانبه عموم مردم انقلابی استان بویژه مدافعان سلامت، زمینه سلامت شهروندان هم‌استانی فراهم شود.

انتهای پیام
captcha