فراخوان نخستین کنگره شعر «روشنای بلاغت» در اردبیل منتشر شد
کد خبر: 3957547
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

فراخوان نخستین کنگره شعر «روشنای بلاغت» در اردبیل منتشر شد

مسئول بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه استان اردبیل، گفت: فراخوان نخستین کنگره شعر علوی با عنوان «روشنای بلاغت» با موضوع شخصیت شناسی امام علی(ع) در اردبیل منتشر شد.

اعلام فراخوان نخستین کنگره شعر «روشنای بلاغت» در اردبیل منتشر شدرحیم انور، مسئول بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه در استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: فراخوان نخستین کنگره شعر علوی با عنوان «روشنای بلاغت» با موضوع شخصیت‌شناسی امام علی(ع) با محوریت مضامین نهج‌البلاغه، در اردبیل منتشر شد.

مسئول بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه استان اردبیل تصریح کرد: شرکت کنندگان برای اطلاعات تکمیلی در مورد کنگره و نحوه ثبت‌نام می‌توانند به آدرس اینترنتی www.bnda.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۳۲۵۲۲۲۸ – ۰۴۵ تماس حاصل نمایند.

وی اظهار کرد: شاعران و علاقمندان حوزه شعر برای ارسال آثار تا تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۴۰۰ فرصت دارند و کلیه آثار منتخب و برگزیده رسیده به این کنگره به همراه آثار فاخر شعرا قدیم اردبیل در مجموعه کتاب (شعرای علوی اردبیل) به چاپ خواهد رسید.

مسئول بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه در استان افزود: آثار برتر و فاخر ارسالی نیز در کنگره با اهدا جوایز نفیس و ارزشمند مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت.

گفتنی است؛ از همه شاعران و علاقمندان حوزه شعر دعوت می‌شود تا مشارکت بیشتری در این کنگره که مزین به نام امیر المومنین حضرت علی(ع) است، داشته باشند.

انتهای پیام
captcha