کاهش هزینه و سر و صدا با طراحی مدرن پارتیشن‌های شیشه‌ای در محل کار
کد خبر: 3957945
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶

کاهش هزینه و سر و صدا با طراحی مدرن پارتیشن‌های شیشه‌ای در محل کار

پارتیشن‌های شیشه‌ای علاوه بر کاربردی بودن، حتی از لحاظ طراحی نیز سازه‌هایی شیک هستند. این طراحی زیبا به شما کمک می‌کند وقتی مشتری خود را به دفتر کارتان دعوت می‌کنید، تأثیر ماندگاری بر روی او ایجاد کنید.

طراحی مناسب فضای اداری شما برای ایجاد احساس خوب و مجهز شدن محل کار به سیستم‌های پارتیشن بندی شیشه ای، بسیار مهم است که می‌تواند خواسته‌های شما برای پیشرفت محل کارتان را تامین کند.

با طراحی یک طرح پارتیشن‌بندی شیشه‌ای برای دفتر کار، میزان سر و صدای به وجود آمده، اغلب می‌تواند برای کارمندانی که عادت به کار در محیط‌های آرام را دارند، نگران کننده باشد. پارتیشن‌های شیشه‌ای نه تنها می‌توانند صدای غیر ضروری را مسدود کنند، بلکه حتی به کارمندان اجازه می‌دهند که محیط کاری باز و پر نوری داشته باشند. این بدان معنی است که در مقابل انسداد ناشی از دیواره‌های گچی، این سیستم‌های پارتیشن بندی می‌توانند صدا را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

از طرف دیگر نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای با کاهش چشمگیر هزینه‌ها می‌تواند در صرفه جویی در هزینه‌های مصرفی انرژی کمک کنند. علاوه بر این، این سیستم‌های پارتیشن بندی حتی می‌توانند تغییراتی ایجاد کنند که به ساختار کلی دفتر آسیب نرساند. هر زمان که لازم باشد می‌توان آن‌ها را به راحتی تغییر داد و دوباره مرتب کرد. این ویژگی باعث می‌شود این سیستم‌های پارتیشن بندی سرمایه کمتری نسبت به تعویض و جابه جایی سایر پارتیشن‌ها در پی داشته باشند.

شیشه‌های لمینت شیشه هایی ساخته شده از چندین لایه شیشه مقاوم

به زبان ساده، شیشه‌های چند لایه را با نام شیشه‌های لمینت نام گذاری کرده اند. این شیشه‌های مقاوم ساخته شده از دو ورق شیشه است که دارای یک لایه محافظ اضافی از وینیل در بین آن‌ها است. شیشه‌های چند لایه با اتصال چندین لایه شیشه به یکدیگر تحت فشار و گرمای زیاد ساخته می‌شوند. این روش باعث می‌شود یک صفحه شیشه‌ای چند لایه ایجاد شود.

با توجه به توضیحاتی که داده شد، شیشه‌های چند لایه اساساً لایه‌های بیشتری از یک شیشه معمولی دارند. لایه PVB شیشه لمینت همان چیزی است که باعث می‌شود این لایه‌ها به هم چسبیده باشند و جدا شدن آن‌ها غیر ممکن شود. لایه PVB (پلی وینیل بوتیرال) که به عنوان ماده اتصال دهنده استفاده می‌شود باعث می‌شود شیشه به راحتی از بین نرود و عایق صوتی عالی ایجاد می‌کند. وقتی یک تکه شیشه معمولی شکسته می‌شود، در آن سوراخی ایجاد می‌شود و یا اینکه شیشه به تکه‌های خطرناک خرد می‌شود. به کار بردن لایه وینیل باعث می‌شود که در مورد شیشه‌های چند لایه اینطور نباشد. کار این لایه این است که شیشه‌ها را در کنار هم قرار دهد و در صورت ضربه دیدن از فروپاشی شیشه جلوگیری می‌کند. بنابراین در بدترین حالت فقط ترک بر روی شیشه به وجود می‌آید و میزان خرد شدن شیشه به حداقل و تقریبا به صفر می‌رسد. شیشه لمینت بسیار انعطاف پذیر است و قبل از خرد شدن به قطعات ریز، خم می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که شیشه‌های چند لایه 99٪ از انتقال اشعه ماورابنفش را مسدود می‌کند.

به حداکثر رساندن نور فضای محیط کار و عملکرد عالی با پارتیشن‌های شیشه‌ای

یکی از بزرگترین مزایای پارتیشن‌های شیشه‌ای این است که به خوبی می‌توانند چیدمان دفتر را تغییر دهند. به عبارتی با استفاده از این پارتیشن‌ها هم می‌توانید فضاهای خصوصی و هم عمومی ایجاد کنید. با پارتیشن بندی شیشه‌ای دفتر کار هر کسی مخصوص به خود او خواهد شد. از طرف دیگر می‌توانید با به کارگیری پارتیشن‌های شیشه‌ای برای ایجاد پروژه‌های گروهی یا فضای جلسات محیط‌های جداگانه‌ای ایجاد کنید. نصب سیستم‌های پارتیشن بندی در دفتر کار شما حتی می‌تواند شما را از انجام کارهای سنگین ساخت و ساز برای ایجاد فضاهای جداگانه نجات دهد. از این رو عملکرد عالی پارتیشن‌های شیشه‌ای یکی از مهم ترین مزیت‌های آن‌ها است.

برخلاف دیوارهای بتونی یا هر نوع پارتیشن دیگر، پارتیشن هایی که از جنس شیشه ساخته می‌شوند، نور طبیعی خورشید را می‌توانند به راحتی از میان خود عبور دهند و یک محیط کاری روشن، با نشاط و پویا را ایجاد کنند. اکثر دفاتر معتقدند نور طبیعی که پارتیشن‌های شیشه‌ای به وجود می‌آورند در ایجاد شادی بین کارمندان نقش موثری دارند. از این رو با انرژی بیشتری کار خود را انجام داده و مشخص است که این کار نتیجه بهتری در پی خواهد داشت. نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای حتی می‌تواند به ادارات با فضای تاریک کمک کند تا هزینه زیادی را صرف چراغ‌های مصنوعی برای روشنایی فضای کار نکنند.

کاهش هزینه و سر و صدا با طراحی مدرن پارتیشن‌های شیشه‌ای در محل کار

درب‌های شیشه‌ای بیشترین کاربرد معماری در دوران مدرن را دارند. با نصب درب‌های شیشه‌ای نه تنها آینده نگری بسیار مناسب برای سیستم ورودی خود انجام داده اید بلکه منظره‌ای جذاب، تهویه بهتر و نور طبیعی تقویت شده تری را نیز به مکان مورد نظر ارائه می‌دهید. درب‌های شیشه‌ای در سبک‌ها و طرح‌های مختلفی ارائه می‌شوند. درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک موجود در طبیعت شفاف و ساده به سبک تار عنکبوتی یا مات، طیف وسیعی را برای انتخاب ارائه می‌دهند. در اینجا انواع متداول درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای و مزایا و معایب آن‌ها را ذکر می‌کنیم. از انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای پر کاربرد می‌توان درب تک لولایی، درب‌های فرانسوی، درب‌های دوبل، درب محوری، درب‌های کشویی، درب‌های جمع شونده و... اشاره کرد. حال با توجه به مکان و نوع درب ورودی می‌تواند هر کدام از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مناسب با آن باشند را نصب کنید تا با ورودی مکان همخوانی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha