برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی در بیش از 2 هزار روستای آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3958090
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی در بیش از 2 هزار روستای آذربایجان‌غربی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: انتخابات شوراهای اسلامی در 48 شهر و دو هزار و 172 روستای سطح استان برگزار می‌شود.

ارسالی| برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی در بیش از 2 هزار روستای آذربایجان‌غربیبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، 17 اسفند در دومین همایش فرمانداران شهرستان‌های استان که در سالن جلسات استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: ثبت‌ نام کاندیداها برای شرکت در انتخابات شورای شهر ارومیه از 20 اسفند آغاز و تا 26 این ماه ادامه دارد و در این میان وظایف فرمانداری‌ها بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در مکان‌های ثبت‌ نام شوراها باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اولویت باشد، افزود: همچنین در این مکان‌ها باید از هرگونه تجمع جلوگیری شود تا مشکلی از نظر شیوع کرونا برای افراد به وجود نیاید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه انتخابات شورای شهر در 48 شهر استان برگزار می‌شود، ادامه داد: همچنین در دو هزار و 172 روستای سطح استان نیز انتخابات شوراهای اسلامی روستا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال انتخابات به‌دلیل شیوع کرونا از شرایط خاصی برخوردار است، تصریح کرد: با این وجود، تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات در استان اتخاذ شده و در این راستا برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سه هزار و 512 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است.

مصطفوی با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جهوری نیز در سال آینده برگزار می‌شود، گفت: در این راستا نیز دو هزار و 926 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که این برنامه‌ها بعد از تصویب هیئت‌های اجرایی عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام
captcha