معرفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد هرمزگان
کد خبر: 3958137
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

معرفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد هرمزگان

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در آیینی با حضور مسئولین کشوری و استانی، معرفی شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، شب گذشته، 16 اسفندماه، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی میراحمدی، معاون منابع انسانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در این مراسم، اظهار کرد: وظیفه ما در این حوزه، شبیه به مأموریت انبیاست و باید در این مسیر خطیر با بینش و آگاهی بالایی برای هدایت جامعه دانشگاهی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه داشتن هدف، برنامه و استراتژی از اصلی‌ترین وظایف در حوزه هدایت و رهبری است، افزود: برای رسیدن به جایگاه برتر باید گرایش خود را به سمت ارتقا و صعود به جمع برترین‌ها تطبیق دهیم و این خواسته با برنامه‌ریزی جامع ممکن خواهد بود. تحول‌خواهی به مفهوم عبور از اصالت‌های تعریف شده انقلابی نیست. دوری از تحجرگرایی، قانع نبودن به وضعیت موجود، جهش در حرکت به سمت توسعه و پیشرفت، هدف‌گرایی، داشتن نقشه راه و... اجزایی هستند که حرکت ما را به سمت تحول‌خواهی با حفظ آرمان‌های موجود، استحکام می‌بخشند و جامعه را به پیشرفت، ترقی و ارتقا نزدیک می‌کنند.

حاصل هدایت‌گری، غنائم ایمانی و الهی است

معاون منابع انسانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور تصریح کرد: انجام امور هدایت‌گری اگرچه غرامت سنگینی به همراه دارد، اما غنیمت‌های حاصل از آن، ایمانی و الهی است. اندیشه انسان به سمت استکمال پیش می‌رود، بنابراین باید با رشد و تکامل همراه باشد و در این میان زنده ماندن انقلاب نیز مستلزم نوآوری و تحول مستمر در عرصه‌های مختلف است.

میراحمدی عنوان کرد: تلاش‌های حجت‌الاسلام ابراهیمی، مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در عرصه‌های فرهنگی، مذهبی و علمی بر کسی پوشیده نیست.

جامعه نیازمند حضور جوانان در عرصه‌های مختلف است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان نیز در این مراسم، بیان کرد: من از خانواده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری هستم و تعلق‌خاطرم به این حوزه بسیار محکم است. از سال ۱۳۷۴ با ورود به خانواده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، افتخار خدمتگزاری به این حوزه را پیدا کردم و این پیوند مستمر خواهد ماند.

وی ادامه داد: امروز نیاز و نگاه جامعه در اکثر بخش‌ها به جوانان است. نظر مقام معظم رهبری نیز بها دادن به جوانان در راستای سرعت بخشیدن به چرخه تولید است. ما نیز باید با این نگاه مثبت به سمت جذب جوانان رویم. حجت‌الاسلام پاک‌نژاد شخصیتی تلاش‌گر، فرهیخته و متعهد است که می‌تواند در سمت جدید خود به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان موفق عمل کند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان افزود: خوشحالیم که برای بهره‌گیری از تجربیات و شخصیت وارسته حجت‌الاسلام ابراهیمی از وجود وی در جایگاه امام جمعه شهرستان میناب بهره می‌بریم و هدایت سکان دانشگاه را به انسانی لایق و شایسته دیگری می‌سپاریم.

فعالیت‌های دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، چراغ راه حرکت ماست

حجت‌الاسلام عباس تقوی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان نیز در این مراسم، عنوان کرد: ۲۸ سال از فعالیت این نهاد در استان هرمزگان می‌گذرد و این دفتر توانسته به پشتوانه استادان و دانشجویان، فعالیت‌های چشمگیر و قابل قبولی ارائه کند. فعالیت‌های این دفتر در مسیر آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری، همواره چراغ راه حرکت ما بوده است.

وی افزود: حجت‌الاسلام ابراهیمی از نیروهای ولایی و مخلص در حوزه خدمتگزاری هستند و هدایت ۲۳ هزار دانشجو، هزار و ۵۰۰ عضو هیئت‌علمی توسط ایشان، کار طاقت‌فرسا و سختی است که وی توانست با صبوری آن را به انجام برساند. حجت‌الاسلام پاک‌نژاد نیز از نیروهای ارزشی و دانشگاهی بوده و حضور وی در این جایگاه می‌تواند نویدبخش این امید باشد که این کشتی با سکان‌داری مطمئن و کارآزموده، ادامه مسیر را طی خواهد کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان؛ از پیشگامان تبیین بیانیه گام دوم انقلاب

احسان کامرانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این مراسم، اظهار کرد: مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی، منطبق بر ظرفیت‌های موجود منطقه است. امروز این دانشگاه بر اساس سند آمایش سرزمین و مأموریت هدفمند به سمت توسعه پایدار در حرکت است. شعار کارآفرینی باید با تلاش، پشتکار و همت دانشگاهیان عملیاتی شود و رسیدن به دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم با سرعت بخشیدن به داده‌های علمی، پژوهشی و فناوری، سرعت بگیرد.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با هدایت نماینده ولی‌فقیه در این استان از پیشگامان تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بوده که سند جامع آن توسط استادان دانشگاه‌ بر اساس رشته تخصصی با محور 7 توصیه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تدوین و برای اجرایی شدن، ابلاغ شده است. در بیانیه گام دوم انقلاب، مبنای حرکت بر اساس واژه جهادی شکل گرفته و در تمام توصیه‌های مقام معظم رهبری بر جهادی بودن اقدامات، تأکید شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان یادآور شد: حجت‌الاسلام ابراهیمی، رئیس سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان شخصیتی توانمند، علمی، مؤمن و دلسوز است. حجت‌الاسلام پاک‌نژاد نیز شخصیتی دلسوز و دانشگاهی است که در دوره‌های مختلف، مسئولیت معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان را بر عهده داشته است.

حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی، مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این مراسم، گفت: تمام سرمایه کاری من تشریک‌مساعی و ارتباط مؤثر و دوستانه با دانشگاهیان بوده است. حجت‌الاسلام پاک‌نژاد فرهیخته‌ای توانمند است که در تمام دوران فعالیت خود در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، کارنامه خوب و قابل دفاعی از خود بر جای گذاشته است.

حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد، مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان نیز در این مراسم، بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به همراهی، همدلی و یاری دانشگاهیان داریم و امیدوارم بتوانم در این مسئولیت سنگین موفق عمل کنم.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد به‌عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha