افزایش آمار مبتلایان به کرونا در سایه بی‌اعتنایی به پروتکل‌های بهداشتی
کد خبر: 3962501
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در سایه بی‌اعتنایی به پروتکل‌های بهداشتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: از مسئولان خواهش می‌کنم در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد پروتکل‌ها را اعمال کرده تا از شرایط کنونی خارج شویم زیرا اکنون شاهد افزایش مبتلایان به بیماری کرونا هستیم.

ارسالی امروز| ضرورت توجه مسئولین به رعایت پروتکل‌های بهداشتیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، ۱۵ فروردین ماه، در جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: سال سختی را سپری کردیم این در حالی است که علی رغم ادامه واکسیناسیون مجدداً خیزهای جدیدی حتی در کشورهای اروپایی بروز می‌کند.

وی افزود: این ویروس منحوس تغییر ماهیت می‌دهد و جهش می‌یابد، ویروس جهش یافته که در حال انتشار است یکی پس از دیگری استان‌ها را درگیر کرده و هر روز بر تعداد بیماران افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی بیان کرد: شهرهای قرمز و نارنجی روز به روز در حال افزایش است و پیش بینی می‌کنیم در آینده نزدیک در استان احتمالاً شهرهای زرد به نارنجی و شهرهای نارنجی به قرمز تغییر وضعیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: ویروس جولان عجیبی در کشور ایجاد می‌کند و باید ترددها کاهش یابد تا چرخش ویروس نیز کمتر شود. از مسئولان خواهش می‌کنم در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد پروتکل‌ها را اعمال کرده تا از شرایط کنونی خارج شویم زیرا اکنون شاهد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: متأسفانه تمامی مشاغل ۲ ، ۳ و۴ مشغول فعالیت هستند که در روزهای اخیر تعداد بیماران بدحال بیشتر  خواهد شد و بیماری روند صعودی را در پیش گرفته است.

انتهای پیام
captcha