همکاری جهاددانشگاهی اصفهان با اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان در تهیه بانک اطلاعات قرآنیان
کد خبر: 3962539
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸

همکاری جهاددانشگاهی اصفهان با اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان در تهیه بانک اطلاعات قرآنیان

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های قرآنی اصفهان از همکاری جهاددانشگاهی این استان با اتحادیه به‌منظور تهیه بانک جامع اطلاعات قرآنیان خبر داد.

حسین خاکساری، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: پیرو درخواست جهاددانشگاهی این استان مبنی بر همکاری با اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان به منظور تهیه بانک جامع اطلاعات قرآنیان، اولین جلسه در این خصوص با حضور مهدی ژیان‌پور، رئیس جهاددانشگاهی استان، بهنام افشاری، نماینده قرآنی جهاددانشگاهی و داروغه از معاونت پژوهش اداره‌کل ارشاد اسلامی و مدیرعامل اتحادیه در محل اتحادیه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رابطه پس از توضیحات مدیرعامل اتحادیه مبنی بر اهمیت موضوع و مشکلی که از سال‌های قبل در این خصوص وجود داشته و همچنین توضیحات سایر اعضا مقرر شد کاربرگ خدمات قابل ارائه از سوی جهاددانشگاهی حداکثر تا قبل از ماه رمضان ارائه و جلسه‌ای قبل از ماه رمضان در دفتر مدیرکل ارشاد اسلامی تشکیل شود. در این جلسه طرح جهاد دانشگاهی بررسی می‌شود و اگر مشکلی نداشت، تأیید می‌شود. همچنین قرار شد نماینده‌ای از سازمان برنامه و بودجه جهت حمایت از این طرح دعوت شود و با طرح آشنا شود.

خاکساری بیان کرد: امیدواریم بعد از انجام این مقدمات و همچنین قرارداد همکاری با جهاددانشگاهی، از بانک جامع اطلاعات قرآنیان در سال 1400 رونمایی کنیم. این طرح به اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اصفهان واگذار شده و ناظر این طرح نیز اداره‌کل ارشاد اسلامی است. اتحادیه در این زمینه پیگیر است تا بتوانیم این کار را در استان اصفهان به عنوان الگوی کشوری مطرح کنیم. در این زمینه راهنمایی و نظرات مدیران مؤسسات، اساتید و مربیان بسیار کارساز است تا یک کار خوب و اصولی انجام شود.

انتهای پیام
captcha