اجرای طرح قرآنی حفظ سوره «انسان» در آذربایجان‌ غربی
کد خبر: 3963272
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

اجرای طرح قرآنی حفظ سوره «انسان» در آذربایجان‌ غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: طرح قرآنی حفظ سوره «انسان» در ایام ماه رمضان در استان اجرا شود.

ارسالی| اجرای طرح قرآنی حفظ سوره «انسان» در آذربایجان‌ غربیعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان و برنامه‌های این کمیته برای ایام مهمانی خدا اظهار کرد: از آنجایی که ماه رمضان به بهار قرآن معروف بوده در نظر است تا طرح قرآنی حفظ سوره «انسان» در این ایام اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف در این طرح مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان است، افزود: با توجه به شیوع کرونا این طرح به صورت مجازی برگزار شده و علاقه‌مندان از طریق این فضا به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود حدود ۳۰۰ نفر از مددجویان در این طرح شرکت کنند که با پایان داوری در نهایت از پنج فرد برگزیده در این طرح تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح ترغیب مددجویان به ویژه قشر جوان برای مانوس شدن به قرآن است، عنوان کرد: این روزها با توجه به تعطیلی موسسات قرآنی و بسیاری از کلاس‌های آموزشی اجرای این طرح می‌تواند فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به حفظ قرآن باشد.

سهندی با بیان اینکه در میان مددجویان تعدادی حافظ و قاری برتر قرآن وجود دارد، تصریح کرد: این کمیته در حد توان خود از این افراد حمایت کرده و شرایط را فراهم می‌کند که سایر علاقه‌مندان نیز بتوانند در این مسیر گام بردارند.

انتهای پیام
captcha