ضرورت سپردن امور کشور به دست انقلابیون
کد خبر: 3963297
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
امام جمعه شهرکرد گفت:

ضرورت سپردن امور کشور به دست انقلابیون

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت سپردن امور کشور به دست انقلابیون، گفت: باید جوانان حزب‌الهی و انقلابی پای کار باشند تا انقلاب راه خودش را دنبال کند، متولیان امور باید افرادی با روحیه انقلابی باشند تا انقلاب راه خودش را دنبال کند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ۲۰ فروردین‌ماه در پیام جمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: طبیعی است که شرایط کرونایی اقتضا می‌کند همه رعایت کنیم و مراقب باشیم تا از این مرحله نیز مانند سایر بحران‌های گذشته عبور کنیم، همه افراد باید دستورالعمل‌ها را به‌طور کامل مراعات کنند و در عین حال به‌فکر یکدیگر نیز باشند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به روزهای پایانی ماه شعبان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، توضیح داد: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مغتنمی است که اگر بتوانیم از آن به‌خوبی استفاده کنیم حتماً زمینه آمرزش خود را فراهم و حتماً خود را بهشتی کرده‌ایم، همچنین در این ماه مبارک باید باورمندی خودمان را به معاد تقویت کنیم که این موضوع بسیار مهم است.

وی افزود: یاری رساندن به نیازمندان را در ماه مبارک رمضان فراموش نکنیم، هم‌اکنون در این شرایط کرونایی بسیاری از افراد جامعه با سختی‌ مواجه هستند، درآمد آن‌ها یا از بین رفته یا کاهش پیدا کرده و با مشکلات معیشتی مواجه شده‌اند، باید در این ماه به کمک آن‌ها شتافت و به هر شیوه فقرا و نیازمندان را در زندگی خودمان مشارکت بدهیم.

نکونام در ادامه گفت: مقام معظم رهبری تاکید ویژه‌ای بر روی اقتصاد مقاومتی دارند، زیرا این مسئله راهکاری برای توانمند شدن در برابر دشمنان جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به ضرورت سپردن امور کشور به دست انقلابیون، توضیح داد: باید جوانان حزب‌الهی و انقلابی پای کار باشند تا انقلاب راه خودش را دنبال کند، متولیان امور باید افرادی با روحیه انقلابی باشند تا انقلاب راه خودش را دنبال کند، رهبر انقلاب تاکید می‌کنند و می گویند اگر نرمشی هم هست نرمش قهرمانانه باشد، امتیاز دادن معنا ندارد، شما کار خودتان را بکنید و رشد علمی، اقتصادی، اقتصادی مقاومتی و تولید داخلی  را داشته باشید.

نکونام بیان کرد: سه سال است که مسئله تولید محور شعار سال است، پیش از این اقتصاد مقاومتی مطرح بود که اگر در این سه سال مسئولان روی تولید به جای گفت‌وگو با دشمنان کار کرده بودند، چقدر از مشکلاتمان حل شده بود، اما متاسفانه توجه لازم صورت نگرفته است و گاهی آسیب می‌بینیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امروز خیلی‌ها شعار می‌دهند که انقلابی هستیم و مرتب از بدی‌های دشمن هم حرف می‌زنند، اما عملاً  در برابر دشمن خضوع می‌کنند، انقلابیون کسانی هستند که پایبند به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب باشند و به‌صورت عملی برای ارزش‌های انقلاب دل بسوزانند.

وی با بیان اینکه روز ۲۰ فروردین به‌نام روز ملی فناوری هسته‌ای نامگذاری شده است، گفت: این فناوری ضرورت کشور و نیاز حقیقی و معاش مردم است، امروز در عرصه پزشکی، دارو، انرژی و در تأمین نیازمندی‌های کشور به دانش هسته‌ای نیازمند هستیم، دشمن درصدد است این دانش را به سلاح‌های هسته‌ای سوق بدهد و راه را برای نفوذ خودش باز کند، اما ایران به‌دنبال سلاح هسته‌ای نیست، باید برای رسیدن به این دانش در برابر دشمنان مقاومت کنیم.

نکونام در پایان تصریح کرد: به هیچ وجه نباید اجازه دهیم با امتیاز دادن‌ها جلوی رشد دانش هسته‌ای گرفته شود، این غنی‌سازی اورانیوم تا درصد قابل توجهی که نیاز کشور است، باید ادامه پیدا کند.

 

انتهای پیام
captcha