تداوم تظاهرات شبانه بحرینی‌ها برای آزادی زندانیان دربند آل‌خلیفه
کد خبر: 3963306
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲

تداوم تظاهرات شبانه بحرینی‌ها برای آزادی زندانیان دربند آل‌خلیفه

شهروندان در منامه تظاهرات‌هایی را شبانه در محکومیت همدستی کشورهای عربی خلیج‌فارس با رژیم آل‌خلیفه در سرکوب معترضان بحرینی برگزار می‌کنند و بر لزوم آزادی زندانیانی که از سال‌ها پیش مبارزات‌شان علیه رژیم را از پشت میله‌های زندان ادامه می‌دهند، تأکید دارند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، شهروندان بحرینی طی این تظاهرات، که زنان نیز در آن مشارکتی چشمگیر دارند، تأکید می‌کنند که تشدید اقدامات سرکوب‌گرانه مقام‌های رژیم آل‌خلیفه هرگز اراده و عزم آنها را برای ادامه مسیر رهبران انقلابی‌شان دربند و نیز تلاش برای جامه عمل پوشاندن به اهداف انقلاب 14 فوریه تضعیف نمی‌کند.

خشم جنبش مردمی، که این روزها به اوج رسیده است، یادآور روزها و ماه‌های اولیه انقلاب سرتاسری در بحرین است که انقلابیون به رغم شکنجه و ظلم‌های رژیم حاکم، همچنان قاطعانه بر تحقق اهداف‌شان تأکید می‌کردند.

معترضان بحرینی در چارچوب این تظاهرات، مداخله جامعه جهانی را خواستار می‌شوند و پیام مظلومیت این ملت را به گوش جهانیان می‌رسانند. در حالی‌که همزمان با این تظاهرات، نشستی بحرینی ـ آمریکایی برگزار شده و طرفین در آن همکاری‌ها و هماهنگی‌های مشترک و نیز راه‌های تقویت مناسبات دوجانبه به‌ویژه در زمینه‌های امنیتی و اطلاعاتی را بررسی کرده‌اند.

بحرینی تأکید دارند که مثلث شوم سعودی ـ آمریکایی ـ صهیونیستی از رژیم بدوی آل‌خلیفه در جنایاتی که مرتکب می‌شود، حمایت لجستیکی و پشتیبانی سیاسی می‌کند.

انتهای پیام
captcha