برنامه‌های رمضان آستان امامزادگان پنج تن(ع) لویزان تشریح شد
کد خبر: 3963339
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

برنامه‌های رمضان آستان امامزادگان پنج تن(ع) لویزان تشریح شد

فعالیت‌های قرآنی ـ فرهنگی آستان امامزادگان پنج تن(ع) لویزان در ایام ماه مبارک رمضان تشریح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا ذکاوت، مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده پنج تن لویزان در گفت‎وگو با ایکنا، به اعلام فعالیت‌های مرکز اجتماعی، فرهنگی قرآنی این آستان پرداخت و گفت: کلاس آموزشی روخوانی و تجوید ویژه بانوان در روز یکشنبه با تدریس خانم جلیلی از ساعت 15:30 تا 16:30 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین دوره صوت و لحن با تدریس قاری بین‌المللی کشورمان، حسن ربیعیان ویژه تمام مقاطع سنی آقایان تمامی طول هفته از ساعت 17 تا 18:30 تشکیل خواهد شد.

ذکاوت اضافه کرد: دوره تدبر در قرآن از سوی مؤسسه تدبر قم، ویژه بانوان روزهای دوشنبه از ساعت 15 تا 16، کلاس مفاهیم و تفسیر با تدریس حجت‌الاسلام جدیدی ویژه بانوان و آقایان (عموم علاقه‌مندان) از ساعت 18:45 تا 19:15 تمام ایام هفته برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره خانواده در قرآن با تدریس حجت‌الاسلام رضوی روزهای زوج از ساعت 16 تا 17، بیان کرد: همچنین کلاس اخلاق در قرآن با تدریس خانم منصوری، سه‌شنبه‌ها از ساعت 10:30 تا 11:30 و دوره آشنایی با احکام ویژه بانوان چهارشنبه‌ها از ساعت 15 تا 16 و دوره مهدویت با تدریس حجت‌الاسلام روزبهانی نیز دوشنبه و چهارشنبه‌های ماه مبارک رمضان از ساعت 21:45 تا 22:45 تشکیل می‌شود.

ذکاوت ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ماه رمضان می‌توان به برگزاری کلاس قصه‌های قرآنی و تدبر ویژه بانوان در روزهای یکشنبه و پنجشنبه، کلاس حفظ قرآن با تدریس خانم محمودی روزهای شنبه از ساعت 15 تا 16، دوره تربیت در قرآن با تدریس حجت‌الاسلام مجاهد عصر روزهای فرد و دوره تفسیر قصار السور با تدریس حجت‌الاسلام رضوی مهر، تمامی ایام هفته، یک ساعت پیش از اذان ظهر و عصر اشاره کرد.

با توجه به شرایط کرونایی کشور و آغاز موج چهارم، این دوره‌ها در بستر فضای مجازی و با استفاده از اسکای‌روم تشکیل می‌شود. همچنین کلاس حجت‌الاسلام سیدجلال رضوی‌مهر و حسن ربیعیان به صورت زنده در صفحه آستان مقدس در اینستاگرام به نشانی Emamazadeh5tan@ برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 22941040 داخلی 13 یا 09037770117 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha