کمک به حفظ سلامت و تعالی جامعه؛ راهبرد مجامع دینی و مذهبی در ماه رمضان
کد خبر: 3963763
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
حجت‌الاسلام عزت‌زمانی بیان کرد:

کمک به حفظ سلامت و تعالی جامعه؛ راهبرد مجامع دینی و مذهبی در ماه رمضان

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید براینکه اهم فعالیت‌های مبلّغان در رمضان، ارائه خدمات اجتماعی و همراهی کادر درمان است، گفت: کمک به حفظ سلامت و تعالی عموم افراد جامعه، راهبرد مجامع دینی و مذهبی در رمضان امسال است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی مجموعه‌های مرتبط با این سازمان مانند «مساجد، هیئت‌های مذهبی، تشکل‌های دینی، خانه‌ها و مؤسسات قرآنی و ... در ایام شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: اهم فعالیت‌های مبلّغان و فعالان فرهنگی در رمضان امسال، ارائه خدمات اجتماعی و همراهی کادر درمان است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به برگزاری مراسم مذهبی در محرم و رمضان سال گذشته، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به بهترین نحو از سوی قشر مؤمن و متدین جامعه بیان کرد: با توجه به مدیریت قشر مؤمن و متدین در برگزاری مراسم سال گذشته که نشان از عقلانیت و همراهی تمام‌قد این قشر با ستاد ملی مبارزه با کرونا بود؛ می‌توان گفت که مردم مؤمن و متدین با کمک به حفظ سلامت جسمی و معنوی جامعه اسباب تاب‌آوری، افزایش قدرت روحی و روانی مردم در مبارزه با بیماری، تحمل سختی‌ها و مشکلات را فراهم می‌کنند، لذا تصمیمات نادرست و غیرکارشناسی برخی مسئولان کشور در این زمینه می‌تواند به سلامت جسمی و معنوی جامعه خسارات جبران‌ناپذیری وارد کند.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی ضمن تقدیر از ایثارگری‌ها و جهاد کادر درمان در ایام شیوع کرونا عنوان کرد: یکی از افتخارات جامعه مذهبی کشور اعم از اعضای هیئت‌های مذهبی، بسیج، مساجد و ... حضور و همراهی کادر درمان در بیمارستان‌ها در سخت‌ترین شرایط کاری بود. همچنین باید گفت که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ماه مبارک رمضان امسال نیز جلوه‌ای دیگر از خدمات اجتماعی فرهنگی، همدلی و مواسات جامعه مذهبی کشور را مشاهده خواهیم کرد.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در پایان سخنان خود اظهار کرد: «استفاده از فضای مجازی برای گسترش فعالیت‌های اجتماعی»، «برگزاری مسابقات و پویش‌های متعدد فرهنگی و قرآنی»، «برگزاری مجالس قرآن خانوادگی»، «رسیدگی به محرومان»، «تقدیر از روزه اولی‌ها»، «توسعه مجالس و برنامه‌های تفسیر قرآن»، «تقویت و کمک به فعالیت‌های قرارگاه شهید سلیمانی»، «تولید محصولات چند رسانه‌ای»، «پویش کتابخوانی» و «تبلیغات محیطی و رسانه ای» از اهم برنامه‌های معاونت امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha