دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین نیروهای مسلح است
کد خبر: 3965498
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین نیروهای مسلح است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وحدت نیروهای مسلح ایران به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده است که در نتیجه آنها با پی‌ریزی نقشه‌های مختلف سعی در ایجاد تفرقه بین آنها را دارند.

ارسالی| دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین نیروهای مسلح استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، 29 فروردین، در مراسم گرامیداشت روز ارتش که در محل لشکر 64 پیاده ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: ارتش همواره در طول عمر بابرکت جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم بوده و مدافع ایران اسلامی در برابر متجاوزان به وطن است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه در اوج اقتدار قرار دارد و نیروی در تراز انقلاب اسلامی است که می‌تواند پاسخ هر تهدیدی را به صورت کوبنده بدهد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروزه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح برای عزت و سربلندی ایران تلاش می‌کند، ادامه داد: وحدت نیروهای مسلح ایران به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده است که در نتیجه آنها با پی‌ریزی نقشه‌های مختلف سعی در ایجاد تفرقه بین آنها را دارند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد صیاد شیرازی تصریح کرد: نسل جوان کشور باید با رشادت‌ها و نقش مهم این شهید بزرگوار در طول دفاع مقدس و ایجاد اتحاد بین نیروهای مسلح آگاه شود.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو بیان کرد: شهید صیاد شیرازی از اخلاق حسنه‌ای برخوردار بودند که از مهم‌ترین ویژگی‌های ایشان می‌توان ولایت‌مداری و حب وطن را نام برد.

 

انتهای پیام
captcha