ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در چهارمحال و بختیاری آغاز شد
کد خبر: 3968872
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
امروز؛

ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام علاقه‌مندان در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن همزمان با سراسر کشور از امروز ۱۳ اردیبهشت‌ماه در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، تفسیر عمومی و همخوانی و همسرایی قرآن کریم، در دو گروه آقایان و بانوان بالای ۱۸ سال در سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: فرایند ثبت نام این دوره از مسابقات از امروز ۱۳ اردیبهشت‌ماه تا ۱۴ خرداد‌ماه و صرفاً با مراجعه به سایت www.quraniran.ir بوده و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: از آنجایی که شرط حضور در مسابقات ثبت‌نام در سایت مسابقات است و با توجه محدوده زمانی مناسب برای ثبت‌نام، بایستی نسبت به ثبت‌نام در موقع مقرر اقدام کنند.

وی بیان کرد: مرحله شهرستانی و استانی مسابقات در بازه زمانی اول تیرماه تا ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود و تعیین زمان دقیق هر یک از مراحل بستگی به شرایط ناشی از کرونا داشته و متعاقبا اعلام خواهد شد.

امیری ادامه داد: مسابقات مرحله شهرستانی مانند سال گذشته در دو منطقه از جمله منطقه یک شامل شهرکرد، سامان، کوهرنگ، بن، فارسان و منطقه دو شامل لردگان، بروجن، کیار و اردل برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha