حضور ۷۳ کردستانی در دوره ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
کد خبر: 3969388
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

حضور ۷۳ کردستانی در دوره ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

سرپرست دارالقرآن کریم اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از شرکت ۷۳ نفر از حافظان کردستانی در شانزدهمین دوره ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خبر داد.

بهرام مرادی، سرپرست دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام در شانزدهمین دوره ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از دوم اسفندماه آغاز شده و به دلیل وجود مشکل در سایت تا 11 فرودین‌ماه ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون حافظان 10جزء، 20 جزء، 30 جزء می‌توانستند ثبت‌نام کنند، افزود: در این مدت 73 نفر از حافظان کردستانی در شانزدهمین دوره ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم موفق به ثبت‌نام شدند.

سرپرست دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان به زمان برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم اشاره و بیان کرد: آزمون شانزدهمین دوره ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن همزمان با سراسر کشور روز جمعه، 31 اردیبهشت‌ماه جاری به صورت متمرکز در یک حوزه امتحانی در سنندج برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری آزمون شفاهی برای پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی این آزمون خبر داد و گفت: اطلاعات و زمان برگزاری آزمون شفاهی شانزدهمین دوره ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از طریق خبرگزاری ایکنا و اداره دارالقرآن کریم استان به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.
مرادی با اشاره به اعطای مدرک تخصصی به پذیرفته‌شدگان هر دو مرحله کتبی و شفاهی این آزمون اشاره کرد و یادآور شد: برای حافظان 10 جزء دیپلم علوم قرآن و حدیث، 20 جزء فوق دیپلم، 30 جزء لیسانس اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha