تکمیل بانک کتاب مؤسسات قرآن خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3970510
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

تکمیل بانک کتاب مؤسسات قرآن خراسان‌جنوبی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌جنوبی از ارائه بن کتاب نمایشگاه مجازی کتاب به مؤسسات قرآنی خراسان‌جنوبی خبر داد.

تکمیل بانک کتاب مؤسسات قرآنی خراسان‌جنوبیمحمد الهی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت طی تفاهمی امر تسهیم بن کتاب نمایشگاه مجازی کتاب در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از طریق اتحادیه‌های استانی به عهده گرفت.

وی ادامه داد: بر همین اساس اتحادیه آمار مؤسسات استان‌ها را با مشخصات کامل، که دارای شماره ثبت و دارای مجوز هستند دریافت کرده و از خراسان‌جنوبی نیز مشخصات مدیران 43 مؤسسه ارسال شد و اگر به مؤسسه‌ای اعتبار بن خرید کتاب تعلق نگرفته به علت نقص مشخصات بوده است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ــ فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌جنوبی بیان کرد: مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان که مشخصات آنان در اتحادیه تکمیل بوده و از طریق اتحادیه به تهران ارسال شده برای کد ملی و مشخصات آنان دو میلیون ریال اعتبار خرید کتاب منظور شده و از طریق سامانه پیامکی نمایشگاه کتاب(معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی) با شماره 30004141 به این افراد ابلاغ شده است.

الهی یادآور شد: از این مدیران می‌خواهیم به سایت نمایشگاه مجازی کتاب معاونت قرآن و عترت به آدرس iqfa.ir مراجعه، حساب کاربری و اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنند تا مبلغ دو میلیون ریال در حساب کاربری درج شود.

وی بیان کرد: این افراد پس از طی این مراحل می‌توانند به‌صورت مجازی کتاب‌های مورد نیاز و موجود در نمایشگاه را خریداری کنند تا به آدرس آنان ارسال شود.

الهی تصریح کرد: این امر یکی از حمایت‌های بزرگی بود که از مؤسسات در ابتدای امسال و به برکت ماه رمضان صورت گرفت چراکه تکمیل بانک کتاب مؤسسات یکی  از دغدغه‌های همیشگی است.

انتهای پیام
captcha