اختتامیه طرح «اعتکاف در هواخوری خدا» در زندان فردوس
کد خبر: 3970953
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
امشب برگزار می‌شود؛

اختتامیه طرح «اعتکاف در هواخوری خدا» در زندان فردوس

مراسم اختتامیه طرح معنوی «اعتکاف در هواخوری خدا» امشب، 21 اردیبهشت‌ماه همزمان با زندان‌های سراسر کشور در زندان فردوس برگزار می‌شود.

علیرضا دهقانی، رئیس زندان شهرستان فردوس، در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا طی سخنانی با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه‌های اختتامیه طرح معنوی «اعتکاف در هواخوری خدا» در این زندان، گفت: اعتکاف در هواخوری خدا عنوان طرحی معنوی است که در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ ماه مبارک رمضان امسال با اعتکاف زندانیان در زندان‌های سراسر کشور همراه شد و ۲۲ نفر از زندانیان زندان فردوس معتکف شدند.

وی با بیان اینکه در سومین روز از اجرای این طرح که با مراسم اختتامیه همراه است برنامه‌های ویژه‌ای از سوی واحد فرهنگی زندان فردوس طراحی شده است، افزود: با حضور یکی از اساتید برجسته «مُعلّی نویس» شهرستان کارگاه معنوی «کِلکِ کریمان» با موضوع کتابت قرآن کریم برگزار می شود.

رئیس زندان شهرستان فردوس همچنین از اجرای برنامه فرهنگی «راه بهشت» با تکیه بر تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم مبتنی بر «نظام تربیتی خانواده در اسلام» خبر داد و اضافه کرد: همچنین در مراسم امروز با دعوت از اساتید برتر قرآنی استان شاهد قرائت مجلسی قرآن خواهیم بود.

دهقانی با بیان اینکه ثواب معنوی اعتکاف سه روزه جامعه هدف به روح سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی هدیه می‌شود، اظهار کرد: محفل ادبی «خوانش» با تکیه بر قرائت داستان‌های قرآنی، اجرای گروه تواشیح زندان فردوس از دیگر ویژه‌برنامه‌های اختتامیه طرح معنوی اعتکاف در هواخوری خدا است.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه طرح معنوی اعتکاف در هواخوری خدا، امشب، 21 اردیبهشت‌ماه همزمان با زندان‌های سراسر کشور در زندان فردوس برگزار می‌شود.

محمد دهقان
انتهای پیام
captcha