اعلام فراخوان سومین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» در کردستان
کد خبر: 3971288
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

اعلام فراخوان سومین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» در کردستان

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش کردستان از اعلام فراخوان سومین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» از امروز، 22 اردیبهشت‌ماه بین دانش‌آموزان کردستانی خبر داد.

صدیقه عبداللهی، معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» در راستای پرورش مبانی هویت ایران اسلامی در کودکان به ویژه کودکان دوره پیش‌دبستانی و با هدف ترویج فرهنگ اسلامی، ایرانی، تقویت و انسجام هویت ایران اسلامی و پیوند هرچه بیشتر کودکان با انقلاب اسلامی و هویت ملی به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود.

وی از اعلام فراخوان سومین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» از امروز، 22 اردیبهشت‌ماه بین دانش‌آموزان کردستانی خبر داد و افزود: همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» 16و 17 تیرماه سال جاری با مدیریت اجرایی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش کردستان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله، فیلم کوتاه و پویانمایی، بازی‌های کودکانه، قصه‌گویی، قصه‌خوانی و قصه‌نویسی، اجرای بازی‌های کودکانه در شرایط واقعی و قصه‌های قرآنی، ملی و بومی از تاریخ یکم تا 25 خردادماه سال جاری به دبیرخانه همایش، مستقر در اداره کل آموزش و پرورش فارس ارسال کنند.

وی به محورهای مقالات همایش نیز اشاره و ماهیت، ضرورت و مؤلفه‌های هویت کودکان ایران اسلامی، عوامل مؤثر در شکل‌گیری هویت کودکان در دوره پیش‌دبستانی، آسیب‌شناسی فرایند شکل‌گیری هویت کودکان پیش دبستانی و تجارب جهانی در زمینه شکل‌گیری هویت در دوره کودکی را از مهم‌ترین محورهای مقالات این همایش ذکر کرد.

عبداللهی افزود‌: شرکت‌کنندگان به منظور دستیابی به اطلاعات بیشتر در خصوص محورها ی همایش و نحوه برگزاری و ارسال آثار به سایت http://hkiifars.ir و یا کانال اطلاع رسانی در شبکه شاد به آدرس farsmdunews@ مراجعه کنند‌.

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش استان از تمامی علاقمندان معلم، اساتید و مربیان کلیه دوره‌های تحصیلی، دانشجویان، پژوهشگران، صاحبنظران و کارشناساندر استان کردستان دعوت کرد که در این همایش آثار فاخر خود را در قالب‌های مطرح شده، ارائه کنند.

وی در پایان یادآور شد: طرح‌های ارائه شده بتواند ضمن بررسی چالش‌های آینده کودکان، موجبات ارتقاء کیفیت برنامه ها را در حوزه کودکان فراهم آورد.

انتهای پیام
captcha