فعالیت‌های مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی طی ماه رمضان
کد خبر: 3971567
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵

فعالیت‌های مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی طی ماه رمضان

ضبط تلاوت تحقیق، ترتیل‌، ابتهال و تواشیح برای مرکز اسلامی مونیخ با مشارکت مؤسسه اظهرالجمیل، اجرای برنامه‌های متنوع در حرم رضوی و ... را می‌توان از فعالیت‌های مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی مشهد در ماه رمضان برشمرد.

به گزارش ایکنا، برنامه‌های قرآنی متنوعی از سوی مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی مشهد در ماه رمضان برگزار شد که از آن جمله می‌توان به اجرای محافل ترتیل‌خوانی در مساجد، پایگاه‌های بسیج، نهادها، ادارات، مؤسسات و مراکز آموزش قرآن و حضور در جلسات آموزش قرآن کریم جلسات منازل، مساجد، مدارس، پایگاه‌های بسیج، ادارات و نهادها اشاره کرد.

برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در مؤسسه، پویش استانی قرآن برای همه، برگزاری محافل و کرسی‌های تلاوت در شب‌های ماه رمضان به‌ویژه در شب‌های قدر، اجرای ویژه‌برنامه‌های قرآنی در مناطق محروم مشهد، برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تجوید، صوت و لحن و ... از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه در ماه رمضان 1400 بود.

همچنین از دیگر فعالیت‌های مؤسسه در این ماه می‌توان به اجرای ویژه‌برنامه حفظ جزء یک قرآن کریم بر اساس درسنامه مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی، ویژه‌برنامه ختم کل قرآن کریم در ماه رمضان و اهدای ثواب آن به پیشگاه امام زمان(عج)، تولید آثار انشاد دینی و آواهای اسلامی و تولید اثر بابای سحر با مشارکت بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها، برگزاری مسابقات فرازخوانی هدایت نور، تقدیر از پنج قاری نوجوان ممتاز کشور و اجرای برنامه‌های متنوع در حرم رضوی اشاره کرد.

از طرف مؤسسه، همراه با جامعه قرآنی شهر مشهد، مراسم روز قدس با مانور نوجوان‌های قرآنی به‌ صورت مجازی و حضوری در حرم رضوی برگزار شد.

ضبط تلاوت تحقیق، ترتیل‌، ابتهال و تواشیح برای مرکز اسلامی مونیخ آلمان با مشارکت مؤسسه فرهنگی قرآنی و عترت اظهرالجمیل، تلاوت قاریان حمید شاکرنژاد، جعفر عرفانیا، احسان سوختانلو، محمدرضا عاشق‌الحسینی، محمدرضا دربان‌ملک، محمدرضا مسلمان، امیرمحمد خالقی، محمدامین کهن و اجرای گروه بین‌المللی شمس‌الهدی از جمله فعاليت‌های مؤسسه اظهرالجمیل بود.

انتهای پیام
captcha