نمایشگاه گروهی اردیبهشتگان در کرمان آغاز به کار کرد
کد خبر: 3971910
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴

نمایشگاه گروهی اردیبهشتگان در کرمان آغاز به کار کرد

نمایشگاه گروهی اردیبهشتگان در سه رشته نقاشی، طراحی و چاپ دستی در کرمان آغاز به کار کرد.

آزاده عطائی، مدیر نگارخانه هومهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با بیان اینکه نمایشگاه گروهی اردیبهشتگان درسه رشته نقاشی، طراحی و چاپ دستی در کرمان آغاز به کار کرده است؛ عنوان کرد: اردیبهشتگان از جمله جشن‌های دوازدگانه سال ایران باستان بوده است و از شمار جشن‌های آتش است.

وی ادامه داد: اردیبهشتگان از سوی دیگر، همزمان است با زمانی که در بسیاری از مناطق ایران، گل‌ها شکوفا شده‌اند. از این رهگذر، این جشن به نوعی جشن گل‌ها نیز بدل شد، به همین منظور، نگارخانه هومهر نمایشگاهی با موضوع طبیعت را در راستای اهداف خود برگزار کرد.

عطایی فعالیت دوباره هنرمندان در دوران کرونا را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه محدودیت‌های کرونا فعالیت‌های هنرمندان را تحت تأثیر قرار داده است، سعی کردیم فعالیتی داشته باشیم تا هنرمندان بتوانند آثار خود را به نمایش بگذارند.

وی با تأکید براینکه طراحی داخلی نمایشگاه و تمام آثار شرکت کرده در این نمایشگاه با موضوعیت طبیعت هستند بیان کرد: فراخوان این نمایشگاه سراسری است و 90 اثر از 40 هنرمند در زمینه طراحی، نقاشی در سبک‌های متفاوت و چاپ دستی از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، سیستان و بلوچستان و کرمان،  به نمایش درآمده است.

یادآور می‌شود، این نمایشگاه تا 30 اردیبهشت‌ماه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کرمان ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۱ و عصرها از ۱۸ تا ۲۰  به نگارخانه هومهرکرمان واقع در خیابان آبنوس، پلاک پنج مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha