اهدای ۹۱ سری جهیزیه به زوج‌های جوان گچساران
کد خبر: 3972383
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

اهدای ۹۱ سری جهیزیه به زوج‌های جوان گچساران

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران گفت: در مجموع ۹۱ سری جهیزیه تاکنون از سوی سپاه ناحیه گچساران به زوج‌های جوان شهرستان اهدا شده است.

اهدای ۹۱ سری جهیزیه به زوج‌های جوان گچساران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، باقر پسنده، فرمانده ناحیه مقاومت گچساران روز گذشته، ۲۸ اردیبهشت‌ماه در آئین اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان، اظهار کرد: عزت کشور به برکت نعمت ولایت فقیه و رهبری است و امروز جزو کشورهای پیشرفته جهان اسلام هستیم.

وی افزود: سپاه پاسداران هم برای دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب به فرمان حضرت امام(ره) تشکیل شد که بعد از گذشته ۴۲ سال در تمامی عرصه‌ها چه در دوران دفاع مقدس، در بحث امنیت، سازندگی و محرومیت زدایی با تمام توان ایستاده است.

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران اضافه کرد: با توجه به فرمایشان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان سال گذشته مبنی بر رزمایش «کمک مؤمنانه و مواسات» سپاه ناحیه گچساران با جدیت پای کار آمد و در کنار سایر نهادها، خیرین و دیگر گروه‌ها حدود ۱۴ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در سطح شهرستان توزیع کرده است.

پسنده تصریح کرد: امروز نیز سومین مرحله از اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان این شهرستان را داشتیم که در این مرحله ۴۲ سری جهیزیه جهت حمایت و ترویج امر مقدس ازدواج به زوج های جوان اهدا شد و در مجموع نیز ۹۱ سری جهیزیه تاکنون از طرف ناحیه مقاومت گچساران به زوج های جوان اهداء شده است.

وی در ادامه به دیگر اقدامات این ناحیه مقاومت اشاره کرد و یادآور شد: در بحث محرومیت‌زدایی نیز ۱۵ واحد مددجویی احداث و به بهره برداری رسیدند، ۲۰۰ واحد گاز کشی منازل تا نیمه نخست امسال با همکاری کمیته امداد در دستور کار قرار دارد و احداث ۱۰۰ واحد سرویس بهداشتی در سطح شهرستان را نیز در برنامه خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران ابراز کرد: در بحث خدمت رسانی به زلزله زدگان سی سخت نیز برنامه احداث پنج واحد مسکونی نیز به این ناحیه مقاومت واگذار شده، ضمن اینکه لوله کشی آب شرب و کشاورزی برخی روستاهای محروم شهرستان و احداث ۱۰ واحد مسکونی مددجویی از دیگر برنامه های این ناحیه مقاومت در بحث خدمت رسانی و محرومیت زدایی خواهد بود.

پسنده در ادامه یادآور شد: در ماه مبارک رمضان به طور میانگین روزی هزار وعده غذایی سحر یا افطار توسط موکب طریق الکربلا این شهرستان بین نیازمندان نیز توزیع شد.

وی اضافه کرد: با توجه به بحث مهم انتخابات پیش رو به هرحال باید با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح بازهم همچون گذشته مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌ها دشمنان بزنیم.

انتهای پیام
captcha