مردم با انتخاب و تصمیم عاقلانه به عملکرد نامزدها دقت کنند
کد خبر: 3972844
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

مردم با انتخاب و تصمیم عاقلانه به عملکرد نامزدها دقت کنند

امام جمعه کلاله با بیان اینکه یکی از خرمشهرهایی که در پیش داریم میدان انتخابات است و در انتخابات جای اشتباه نیست، گفت: ملت یا باید تداوم روند دولت فعلی را انتخاب یا تغییر را انتخاب بکنند؛ مردم عاقلانه تصمیم بگیرند و به برنامه‌ها و کارنامه‌های نامزدها دقت کنند.

ارسالی جمعه//مردم باید در انتخابات عاقلانه تصمیم بگیرند و به عملکرد نامزدها دقت کنند

به گزارش ایکنا از گلستان، نجف علی قاسمی، امام جمعه کلاله در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، بیان کرد: تقوا یعنی حرکت در مسیر دین، تقوا یعنی تمام اعضا و جوارح انسان خدایی شود آدم با تقوا دچار عصیان و گناه نمی‌شود.

وی با اشاره به بحث فرزندآوری افزود: نباید اجازه داد نسل جوان کم شود باید بعضی مسئولان نظام دغدغه این امر را داشته باشند؛ متأسفانه بعضی از مسئولان بجای اینکه به دستورات دین عمل کنند دنبال سیاست‌های اشتباه کشورهای غربی هستند، در صورتی که خود این کشورها برنامه‌های تشویقی و تسهیلات برای فرزند آوری دارند.

قاسمی در ادامه داد: بعضی‌ها می‌گویند فرزند کمتر زندگی بهتر که این جمله ناصحیح است زیرا وقتی فرزند در خانواده کم باشد، فرزند فاقد نعمت خواهر و برادر می‌شود.

امام جمعه کلاله به سوم خرداد فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر شب قدر ۸ سال  دفاع مقدس و بزرگترین و لذت بخش‌ترین پیروزی ۸سال دفاع مقدس است. سوم خرداد نماد مردانگی، غیرت دینی و مقاومت است زنده نگهداشتن ۳ خرداد یعنی حفظ ایستادگی برابر استکبار چون تنها راه مبارزه و گزینه قطعی مقابل استکبار است و امروز ثمره مقاومت در فلسطین شکست شرم آور جبهه کفر و غاصب صهیونیسم است. 

وی در پایان گفت: ما خرمشهرها در پیش داریم یکی از خرمشهرها میدان انتخابات است و در انتخابات جای اشتباه نیست. ملت یا باید تداوم روند دولت فعلی را انتخاب بکنند یا تغییر را انتخاب بکند مردم عاقلانه تصمیم بگیرند و به برنامه‌ها و کارنامه‌های نامزدها دقت کنند.

انتهای پیام
captcha