احداث 4 مدرسه ابتدایی در مناطق روستایی کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3973772
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸

احداث 4 مدرسه ابتدایی در مناطق روستایی کهگیلویه‌وبویراحمد

معاون برنامه‌ ریزی و توسعه مشارکت‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار مدرسه ابتدایی سه کلاسه با مشارکت وزارت نفت به زودی در مناطق روستایی این استان ساخته و تحویل می‌شود.

احداث 4 مدرسه با مشارکت وزارت نفت در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، علی رستخیز، معاون برنامه‌ ریزی و توسعه مشارکت‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، چهارم خردادماه اظهار داشت: این اقدام با رایزنی و پیگیری مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

وی افزود: مناقصه ساخت این چهار دبستان سه کلاسه در کهگیلویه و بویراحمد با ۸۴ میلیارد ریال اعتبار چند روز قبل برگزار شده است.

معاون برنامه‌ ریزی و توسعه مشارکت ‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۴۲ میلیارد ریال از این میزان از محل اعتبارات وزارت نفت و مابقی نیز از محل اعتبارات ملی، استانی و اسناد خزانه تأمین می‌ شود.

رستخیز بیان کرد: این چهار دبستان سه کلاسه در روستاهای خونگاه شهرستان دنا و شهید پیرایش چین لوداب، حیدر کرار دلی اولاد علی مؤمن و چشمه انجیر فیروزآباد شهرستان بویراحمد ساخته خواهند شد.

وی ابراز داشت: دبستان روستای دهنوی شهرستان دنا که در زلزله ۵.۶ ریشتری ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ تا حدودی تخریب شده بود با مشارکت گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و با اعتبار سه میلیارد ریال تعمیر و بازسازی می‌شود.

معاون برنامه‌ ریزی و توسعه مشارکت ‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: پیش‌ بینی می‌‌شود که تعمیر و بازسازی این دبستان تا پایان خردادماه امسال به اتمام برسد.

رستخیز اضافه کرد: دبستان روستای قلعه گُل شهرستان کهگیلویه با مشارکت مؤسسه خیریه ایران من و با اعتبار هشت میلیارد ریال و دبستان روستای سرآسیاب پیچاب باشت نیز با مشارکت بانک رفاه کارگران به مناقصه گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: پیمانکار این ۲ دبستان به زودی تعیین و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha