پروژه ساخت تالار مرکزی کرمان مشکل تامین اعتبار ندارد
کد خبر: 3974509
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
استاندار کرمان:

پروژه ساخت تالار مرکزی کرمان مشکل تامین اعتبار ندارد

استاندار کرمان طی بازدید از روند ساخت تالار مرکزی کرمان، بیان کرد: این پروژه مشکل تامین بودجه ندارد و برای تکمیل ساختمان و تجهیز آن به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش ایکنا از کرمان، تالار مرکزی به عنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی هنری شهر کرمان یکی از پروژه‌های نیمه تمام استان است که روند ساخت و تکمیل آن 12 سال طول کشیده است.

این مجموعه در بلوار شهید صدوقی شهر کرمان قرار دارد و در زمینی به مساحت 37 هزار و 400 مترمربع و با زیربنای بیش از 14 هزار متر مربع در حال احداث است.

علی زینی‌‌وند، استاندار کرمان صبح امروز 9 خرداد ماه در بازدید از روند ساخت این مجموعه بیان کرد: پیش از این روند ساخت پروژه به کندی پیش می‌رفت اما اکنون پیشرفت خوبی داشته و حدود 97 درصد ساختمان آماده و محوطه مجموعه نیز در حال آماده سازی است.

استاندار کرمان با بیان اینکه برای تکمیل این مجموعه حدود 35 میلیارد تومان اعتبار لازم است، گفت: این میزان اعتبار تأمین شده و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد. اما به دلیل افزایش قیمت‌ها اختلاف حقوقی بین پیمانکار سالن‌ها و کارفرما به وجود آمده است که معاونت عمرانی استاندار و رئیس سازمان برنامه این موضوع را بررسی می‌کنند تا بتوانیم به زودی مشکل را حل کنیم.

وی با بیان اینکه این پروژه، یک پروژه ملی است که همه‌ مردم به ویژه قشر فرهنگی توجه خاصی به آن دارند، گفت: امیدواریم بتوانیم پیش از پایان دولت دوازدهم این پروژه مهم و فرهنگی را به بهره‌برداری برسانیم.

 

انتهای پیام
captcha