تشکیل کمیته شش‌گانه تخصصی ستاد انتخابات در مهاباد
کد خبر: 3974557
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

تشکیل کمیته شش‌گانه تخصصی ستاد انتخابات در مهاباد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد گفت: انتخابات ۲۸ خرداد امسال در این شهرستان تحت نظر ۶ کمیته تخصصی در قالب ستاد انتخابات برگزار می‌شود.

ارسالی امروز| تشکیل کمیته شش‌گانه تخصصی ستاد انتخابات در مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سلیمان پاکزاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد، امروز، ۹ خرداد ماه در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: تکالیف و وظایف قانونی این کمیته‌های شش‌گانه برای برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و قانونمدار، تبیین شده است.

وی افزود: این کمیته‌ها تبلیغات، اطلاع رسانی و فضای مجازی، فناوری اطلاعات، دستورالعمل‌های بهداشتی، حراست و استعلامات، پشتیبانی، اجرایی و امنیتی را شامل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد تصریح کرد: در جریان برگزاری انتخابات امانت‌دار رای مردم هستیم و این رسالتی بزرگ بوده و اینکه چه کسانی پیروز انتخابات شوراهای اسلامی یا ریاست جمهوری می‌شوند برای ما اهمیتی ندارد و آنچه برای ما مهم است اجرای امر قانون می‌باشد.

وی ادامه داد: زمان قانونی تبلیغات از ۲۰ خردادماه به مدت یک هفته با تمرکز بر فضای مجازی خواهد بود و پیش از این تاریخ هرگونه تحرک تبلیغاتی تخلف انتخاباتی تلقی می‌شود.

پاکزاد بیان کرد: برگزاری انتخابات سالم مهمترین وظیفه اعضای ستاد انتخابات بوده و برای این مهم تلاش می‌‌شود و براساس روز شمار انتخابات، تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از بیستم تا بیست و ششم خرداد ماه به مدت یک هفته خواهد بود. ۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری را در این شهرستان برعهده دارند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد، اظهار کرد: اعضا شامل اعضای صندوق‌ها، ناظران، بازرسان، اعضای هیئت‌های اجرایی و اعضای تأمین امنیت صندوق‌های رأی هستند تا انتخاباتی سالم، امن و باشکوه را برگزار و از آرای مردم به بهترین شکل ممکن حفاظت کنند.

وی ادامه داد: ۱۷۶ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۴٠٠ در این شهرستان در نظر گرفته شده و امسال برای جلوگیری از ازدحام رأی‌دهندگان در محل‌های اخذ رای با توجه به شرایط کرونا، ۱۰ شعبه به تعداد شعبه‌های اخذ رأی در این شهرستان اضافه شده است.

انتهای پیام
captcha