مدیرکل کتابخانههای عمومی کرمانشاه از بازگشایی کتابخانههای عمومی استان با رعایت دستورالعملهای بهداشتی از ۶ خردادماه خبر داد. 
معصومه حسنیخونسار، مدیرکل کتابخانههای عمومی کرمانشاه در گفتوگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به بخشنامه جدید نهاد کتابخانههای عمومی کشور درخصوص فعالیت استانها، اظهار کرد: کتابخانههای عمومی استان با رعایت دستورالعملهای بهداشتی از ۶ خردادماه بازگشایی و آماده ارائه خدمات به اعضاء و مراجعان هستند.
وی افزود: کتابخانههای مناطق نارنجی به لحاظ شرایط کرونایی موظف هستند تا نسبت به امانت منابع کتاب اعضاء اقدام کنند.
حسنیخونسار تصریح کرد: سالن مطالعه تا اعلام وضعیت زرد شهرستانها همچنان تعطیل است.
مدیرکل کتابخانههای عمومی کرمانشاه گفت: رعایت دستورالعملهای بهداشتی شامل استفاده از ماسک و فاصلهگذاری اجتماعی در لابی، راهرو کتابخانه، مقابل میز امانت و محوطه کتابخانه الزامی است.
انتهای پیام