کد خبر: 3974808
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

بازگشایی کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

بازگشایی کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه از بازگشایی کتابخانه‌های عمومی استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ۶ خردادماه خبر داد.

معصومه حسنی‌خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به بخشنامه جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور درخصوص فعالیت استان‌ها، اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ۶ خردادماه بازگشایی و آماده ارائه خدمات به اعضاء و مراجعان هستند.

وی افزود: کتابخانه‌های مناطق نارنجی به لحاظ شرایط کرونایی موظف هستند تا نسبت به امانت منابع کتاب اعضاء اقدام کنند.

حسنی‌خونسار تصریح کرد: سالن مطالعه تا اعلام وضعیت زرد شهرستان‌ها همچنان تعطیل است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی در لابی، راهرو کتابخانه، مقابل میز امانت و محوطه کتابخانه الزامی است.

انتهای پیام
captcha