اولین نگارخانه شهرستان زرند افتتاح شد
کد خبر: 3975104
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱

اولین نگارخانه شهرستان زرند افتتاح شد

اولین نگارخانه شهرستان زرند به همت شهرداری این شهرستان به بهره‌برداری رسید. شهردار زرند در این مراسم اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجابت درخواست‌های هنرمندان را بخشی از وظایف مدیران عنوان کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، اولین نگارخانه شهرستان زرند طی مراسمی با حضور علی صادق‌زاده، فرماندار زرند و محمدرضا مهدلو، شهردار زرند، به همت شهرداری این شهرستان در فضایی به مساحت 150متر مربع و اعتبار 100میلیون تومان به بهره برداری رسید.

محمدرضا مهدلو، شهردار زرند در این مراسم راه‌اندازی نگارخانه را یکی از درخواست‌های هنرمندان شهرستان در نشست‌های فرهنگی سال گذشته عنوان کرد و افزود: این مجموعه محل خوبی برای آشنایی جامعه و شهروندان از فعالیت‌های هنرمندان  است و می‌تواند در ارتقای سطح آگاهی مردم از هنرمندان و بالا رفتن آثار هنرمندان و افزایش ارتباط بین آنها موثر باشد.

شهردار زرند ارتباط چهره به چهره هنرمندان با مخاطبان، شناسایی نقاط قوت و ضعف و ایجاد فضایی برای نمایش آثار را از دلایل راه‌اندازی این مجموعه عنوان‌کرد و گفت: جذب هنرمندان و نخبگان، پر کردن اوقات فراغت جوانان زرندی و هنرمندان، تشویق و ترغیب هنرمندان جوان به ارائه فعالیت‌های هنری و ایجاد مکانی برای خرید بدون واسطه آثار نفیس هنری از دیگر اهداف راه‌اندازی این مجموعه است.

مهندس مهدلو ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجابت درخواست‌های هنرمندان بخشی از وظایف مدیران شهری است و راه‌اندازی فرهنگسرا و ارائه برنامه‌هایی همچون آموزش شهروندی، برگزاری جشنواره‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ازجمله این وظایف است.

علی صادق‌زاده، فرماندار شهرستان زرند نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه شهرداری اتفاقات خوب شهرستان زرند را ماحصل همدلی‌، وحدت و همکاری همه مدیران عنوان کرد و افزود: ارتقای سطح برنامه‌های فرهنگی و حمایت از انجمن‌های فرهنگی هنری، هنرمندان و اصحاب فرهنگ باید مورد توجه همه مسئولان شهرستان قرار گیرد.

فرماندار زرند یکی از نیازهای شهرستان را راه‌اندازی فرهنگسرا دانست و افزود: راه‌اندازی این مکان بهترین فرصت برای ترویج و ساماندهی معضلات اجتماعی و جبران کاستی‌های گذشته در سطح جامعه است که امیدواریم با راه‌اندازی این مجموعه، شاهد رونق بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان باشیم.

انتهای پیام
captcha