«ربنا؛ نیایش‌های قرآنی» با ترجمه فارسی و انگلیسی منتشر شد + عکس
کد خبر: 3975271
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
با خوشنویسی تندیس تقوی؛

«ربنا؛ نیایش‌های قرآنی» با ترجمه فارسی و انگلیسی منتشر شد + عکس

کتاب «ربنا؛ نیایش‌های قرآنی» به همت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان خارج از کشور با ترجمه فارسی و انگلیسی دعاهای قرآنی که با ربنا آغاز می‌شود، منتشر شد.

به گزارش ایکنا، این کتاب شامل آیاتی از قرآن است که با «رب» یا «ربنا» آغاز می‌شود و تندیس تقوی، بانوی هنرمند و خوشنویس کشورمان آن را خوشنویسی کرده است.

این کتاب با ترجمه انگلیسی و فارسی آیات از طاهره صفارزاده، بانوی مترجم قرآن به همت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان خارج از کشور و با مقدمه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نظام‌‌زاده، نماینده رهبری در این دفتر منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:



ربنا؛ نیایش‌های قرآنی 63 صفحه دارد و ناشر آن انتشارات «آوای امید» است. لیتوگرافی، چاپ و صحافی این اثر نیز از سوی چاپخانه قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نظام‌‌زاده در مقدمه این اثر آورده است: «مجموعه حاضر مشتمل بر دعاهایی است که در قرآن کریم از زبان انبیاء و اولیای الهی و یا انسان‌های درمانده و مضطر به بارگاه حضرت دوست عرضه شده است. این نیایش‌ها کلیدهایی برای گشایش امور و باریابی(تشرف) به محضر عزیزی است که ذکرش مفتاح الفتوح است و یادش آرامش روح، همو که هیچ خواهنده‌ای از درش بی‌مقصود نرود و هیچ امیدواری به ناامیدی بازنگردد».

تندیس تقوی، بانوی خوشنویس قرآنی و هنرمند برجسته کشورمان متولد ۱۳۵۲ در «قائم‌شهر» استان مازندران است، این بانوی هنرمند بیش از ۲۰ سال است که در عرصه خوشنویسی قرآن فعالیت دارد و آثارش علاوه بر داخل ایران در برخی کشورها نیز به نمایش درآمده و با استقبال مواجه شده است.

انتهای پیام
captcha