گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در کرمان برگزار شد
کد خبر: 3975399
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در کرمان برگزار شد

مراسم بزرگداشت ایام رحلت امام خمینی (ره) و شهادت امام صادق (ع) با حضور امام جمعه کرمان و جمعی از فرهنگیان در کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سی و دومین مراسم سالگرد ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با رعایت تمامی دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد.

احمد اسکندری‌نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق و ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) گفت: خداباوری، مردم محوری و استکبارستیزی از جمله ویژگی‌های بارز حضرت  امام (ره) و عامل موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) به خصوصیات  اخلاقی، علمی و مدیریتی ایشان اشاره و تاکید کرد: باید به عنوان یک فرهنگی همواره زندگی و سیره حضرت امام (ره) را مطالعه و با الگوگیری و پیروی از ایشان، مکتب حضرت امام را در مدارس ترویج دهیم.

اسکندری نسب خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) با توکل به خدا و اعتماد به وعده و نصرت الهی از استکبار خارجی و استبداد داخلی نترسید و بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر را به پشتوانه مکتب اسلام و مردم مسلمان ایران رقم زدند.

انتهای پیام
captcha