ولایت‌پذیری؛ رمز ایستادگی ملت ایران در تنگناها
کد خبر: 3976209
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

ولایت‌پذیری؛ رمز ایستادگی ملت ایران در تنگناها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان رمز ایستادگی ملت ایران در برابر سختی‌ها، تنگناها و دشمن را ولایت‌پذیری آنان دانست.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام موسی پولادی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان، شب گذشته، 17 خردادماه، در جمع بسیجیان شهرستان حاجی‌آباد، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های هدفمند دشمنان و منافقان داخلی در مأیوس کردن مردم نسبت به انتخابات و نظام اسلامی، تواصی به حق و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه به منظور حضور حداکثری مردم از وظایف مهم امروز هر ایرانی است.

وی بیان کرد: دشمن امروز با ارسال پیام‌های مختلف در فضای مجازی، برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به سرنوشت کشور تلاش می‌کنند و می‌خواهند مردم را از حضور حداکثری در انتخابات منع کنند. مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) جهت مشارکت حداکثری در انتخابات توصیه مؤکد فرموده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: دشمن در جنگ نرم 2 هدف «قطع کردن زنجیره تواصی به حق و صبر» و «وارونه جلوه دادن حقیقت» را دنبال می‌کند و جوانان مؤمن و انقلابی باید مانع قطع شدن این زنجیره در جامعه شوند. وارونه جلوه دادن حقیقت و تحریف و جایگزین کردن باطل به جای حق از ترفندهای دشمنان جمهوری اسلامی ایران است. اگر جبهه انقلاب و دوستداران نظام کوتاهی کنند، دشمنان قرائت تحریف شده‌ای از واقعیت‌ها را به نسل جوان و آینده‌ساز کشور القا خواهد کرد.

پولادی افزود: وظیفه ما در سپاه تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و بیان معیارهای انتخاب اصلح تأکید شده از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است و هیچ‌کس حق ندارد از طرف این نهاد به معرفی کاندیدایی بپردازد.

وی با بیان اینکه در نظام الهی، حکومت بر 2 پایه مقبولیت و مشروعیت استوار است، اظهار کرد: رأی ندادن، نه‌تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه موجب خشنودی دشمن و از بین رفتن امنیت کشور نیز می‌شود. اگر مردم ایران امروز با تمام سختی‌ها و تنگناها همچنان در مقابل دشمن ایستاده‌اند، به برکت ولایت‌پذیری آنان است.

انتهای پیام
captcha