«شب دارکوب» بر میز تدوین خیمه زد
کد خبر: 3976413
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
با نقد دوری از آموزه‌های دینی

«شب دارکوب» بر میز تدوین خیمه زد

«شب دارکوب» عنوان فیلمی سینمایی است که با پایان فیلمبرداری، تدوین آن آغاز شده است.

به گزارش ایکنا، فیلم سینمایی «شب دارکوب» ساخته ناصر قهرمانی با پایان فیلمبرداری روی میز تدوین رفت. این کار پیشتر «ظهر نیمه شب» نام داشت. در این فیلم، کارگردان علاوه بر کارگردانی، تهیه و نویسندگی را هم بر عهده دارد.

این فیلم سینمایی که در تهران جلوی دوربین رفته به گم‌گشتگی انسان امروز و دوری از آموزه‌های دینی اشاره دارد. در خلاصه داستان «شب دارکوب» آمده؛ «تهران شهری‌ بزرگ است که خورشید در شب‌های آن نمی‌خوابد».

بنا به این گزارش، در این اثر سینمایی که در سکوت خبر جلوی دوربین رفت؛ مهدی حجوانی نقش اصلی این فیلم سینمایی را برعهده دارد. لازم به ذکر است قهرمانی (کارگردان) ساخت فیلم‌های «به وقت رهایی» و «پیگ کاسو» و مستندهای «آن شب بارانی»، «نهنگی درتنگ»، «آشیقلار» و بیش از پانزده فیلم کوتاه و نیمه‌بلند و مستند دیگر را در کارنامه خود دارد.

عوامل ساخت این اثر عبارتند از نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و تدوینگر: ناصر قهرمانی، مدیر تصویربرداری: حمید بهاری، بخشی از تصاویر: حسن مهرآذر،  صدابردار: بهزاد عونی، طراح صحنه و لباس: مهدی مرادی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: الهام اصغری، منشی صحنه: معصومه یوسفی، گریم: فیروزه عقبایی، عکاس: سالم شریفی، مدیر تولید: ناصرقهرمانی، مجری طرح: آبی فیلم، روابط عمومی: فروغ گشتیل.

انتهای پیام
captcha