«گره‌گشایی به رسم اهل بیت(ع)»؛ محور برنامه‌های آستان قدس در دهه کرامت
کد خبر: 3976467
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

«گره‌گشایی به رسم اهل بیت(ع)»؛ محور برنامه‌های آستان قدس در دهه کرامت

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با بیان اینکه برنامه‌های آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت حول محور «گره‌گشایی به رسم اهل بیت(ع) و خدمت کریمانه» برنامه‌ریزی شده است، گفت: این برنامه‌ها با هماهنگی صورت گرفته در دهه کرامت از صدا و سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، نشست هم‌اندیشی برنامه‌های دهه کرامت با حضور جواد شیخ‌اکبری، دبیر شورای معارف و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، نصرپور، مدیر‌کل صدا و سیمای خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین گنابادی‌نژاد، معاون تبلیغات آستان قدس رضوی و خیرجو، مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی‌نژاد ضمن ارائه گزارش از برنامه‌های ماه مبارک رمضان آستان قدس که با پوشش کامل رسانه ملی از شبکه‌های مختلف سیما و شبکه‌های استانی همراه بود، گفت: برنامه‌های آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت حول محور «گره‌گشایی به رسم اهل بیت(ع) و خدمت کریمانه» برنامه‌ریزی و با توسل جهانی به حضرت رضا(ع) این برنامه‌ها با هماهنگی صورت گرفته در دهه کرامت از صدا و سیما پخش می‌شود.

در ادامه محسن نصرپور، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: برنامه‌ریزی برای پوشش ۸۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی ملی و برون‌مرزی در دهه کرامت، تهیه بسته خبری مناسب برای پخش از شبکه‌های سراسری و استانی در دستور کار این مرکز قرار دارد.

در این دیدار شیخ‌اکبری، دبیر شورای معارف و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، از فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای آستان قدس رضوی در ماه مبار‌ک رمضان‌، تشکر و ضمن اشاره به جلسه هم‌افزایی شورای معارف سیما با حضور مدیران گروه‌های معارفی شبکه‌ها افزود‌: رویکرد اصلی در حوزه محتوا، به صحنه عمل در آوردن مفاهیم و ارزش‌های دین است و در این رابطه موضوع «تواصی به حق» و «تواصی به صبر» محور تولید برنامه‌های معارفی در سال پیش رو است.

دبیر شورای معارف سیما با اشاره به هم‌زمانی ایام انتخابات و دهه کرامت، به ضرورت بصیرت‌افزایی در ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha