افزایش 6 برابری شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن اوقاف از زنجان
کد خبر: 3976604
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

افزایش 6 برابری شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن اوقاف از زنجان

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ثبت نام 561 نفر در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: این تعداد نسبت به سال گذشته 6 برابر افزایش یافته است.

افزایش 6 برابری شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن اوقاف از زنجانحجت‌‌الاسلام سیدموسی موسوی، معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه پایان یافته است و از استان زنجان 561 نفر برای حضور در این رقابت‌ها نام‌نویسی کردند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته به دلیل تغییر در شیوه ثبت‌نام بسیاری از علاقه‌مندان از حضور در این مسابقات بازماندند، ابراز کرد: امسال با اطلاع‌رسانی‌هایی که انجام گرفت، تعداد ثبت‌نام‌کنندگان 6 برابر دوره قبل شد و امیدواریم شاهد افتخارآفرینی این افراد برای استان باشیم.

این مسئول یادآور شد: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم برای گروه سنی بالای 18 سال برگزار می‌شود و از سطح بالایی برخوردار است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات از شهرستان خدابنده هستند، بیان کرد: رشته تفسیر عمومی قرآن کریم نیز بیشتر از سایر رشته‌ها مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی و استانی این مسابقات تابستان سال جاری برگزار می‌شود، ادامه داد: بعد از مرحله استانی، دو مرحله نیمه‌نهایی و نهایی در پاییز و زمستان برگزار خواهد شد و روش حضوری یا غیرحضوری بستگی به وضعیت شیوع کرونا و نظر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا دارد.

موسوی تعداد ثبت‌نام‌کنندگان از شهرستان‌های ابهر و ایجرود را به ترتیب 51 و 14 نفر برشمرد و گفت: از زنجان 191 نفر، خدابنده 192 نفر، خرمدره 26، سلطانیه 28، طارم 57 و ماهنشان 2 نفر در این مسابقات ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام
captcha