توزیع ۱۰ هزار بسته حمایتی در دهه کرامت
کد خبر: 3976940
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

توزیع ۱۰ هزار بسته حمایتی در دهه کرامت

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: با آغاز دهه کرامت، ۱۰ هزار بسته حمایتی میان نیازمندان به همت سپاه نینوای گلستان توزیع می‌شود.

ارسالی شنبه//توزیع 10هزار بسته حمایتی در دهه کرامتبه گزارش ایکنا از گلستان، سردار  علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان،  امروز 22 خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه  که در سالن ولایت سپاه نینوا برگزار شد، بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از مشاغل و کسب و کار و لزوم حمایت از قشر نیازمند و کم برخوردار، تاکنون 380 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه توزیع شده است و  10 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن اشاره به اهمیت طرح شهید سلیمانی در مبارزه با ویروس کرونا بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی تاکنون بالغ بر 19451 نفر از بیماران و خانواده آسیب دیده از کرونا از خدمات حمایتی این طرح به ارزش سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان استفاده کرده  و این طرح تا پایان ویروس کرونا با جدیت ادامه می‌دهیم.

فرمانده سپاه نینوا بیان کرد: تا پایان ریشه کن شدن این ویروس منحوس، سپاه و بسیج در کنار مردم استان خواهد بود و پس از اتمام مرحله چهارم طرح شهید سلیمانی، بسیج در مرحله پنجم این طرح ضمن پشتیبانی از تیم‌های واکسیناسیون، آمادگی کمک به کادر بهداشت ودرمان در خصوص اجرای واکسیناسیون را خواهد داشت.

وی با اشاره به انتخاب 1400 گفت: دشمنان چشم به این انتخابات دوخته و منتظر آن هستند که مردم از حضور حداکثری در انتخابات غفلت کنند استقلال یکی از نعمت‌های انقلاب اسلامی به شمار می رود و در جهان هیچ کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران استقلال ندارد اجازه نمی‌دهیم هیچ کشوری استقلال کشور را زیر سؤال ببرد.

ملک شاهکوهی در پایان گفت: آینده انقلاب در این برهه از تاریخ، به انتخابات ۲۸ خرداد بستگی دارد؛ این انتخابات یکی از بااهمیت ترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی است  و باید با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح توطئه‌ها دشمنان را از بین برده و آنها را مایوس کنیم.

انتهای پیام
captcha