تبیین ملاک‌های کاندیدای اصلح؛ زمینه‌ساز حضور آگاهانه در انتخابات
کد خبر: 3977071
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

تبیین ملاک‌های کاندیدای اصلح؛ زمینه‌ساز حضور آگاهانه در انتخابات

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات ادای دین به خون شهدا است، گفت: همه باید در این راستا با جان و دل تلاش کنیم و با تبیین ملاک‌های کاندیدای اصلح زمینه حضور آگاهانه خود و دیگران را در انتخابات فراهم کنیم.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور امروز، 23 خردادماه در نشست ماهیانه با معاونان، مدیران و کارکنان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر اظهار کرد: ایشان کریمه اهل بیت(ع) هستند و هیچ کس از حرم آن حضرت ناامید برنگشته و این مهم بین بزرگان اهل سنت هم مورد تأکید قرار گرفته است.

وی انتخابات را نماد مشارکت مردم در امور حکومتی دانست و افزود: در این راستا انتخابات و حضور در انتخابات یکی از اصول اساسی نظام مقدس انقلاب اسلامی است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: امیدواریم مردم ما در انتخابات که بحث مشارکت در سرنوشت خود و انتخاب نماینده و رئیس‌جمهور بوده، مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی با اشاره به سرنوشت‌ساز بودن انتخابات 28 خردادماه بیان کرد: امیدواریم با مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات 28 خرداد شاهد ناامیدی دشمنان و خوشحالی دوستان انقلاب و وفاداران به این نظام باشیم.

حجت‌الاسلام عسکری به توطئه‌های گسترده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کمرنگ کردن مشارکت ملت ایران در انتخابات اشاره کرد و افزود: هجمه‌هایی زیادی از مدت‌ها قبل برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات علیه کشور ما راه افتاده که نمونه‌ای از آن راه‌اندازی کمپین «نه به جمهوری اسلامی» است، دشمن می‌خواهند این‌گونه القا کند که اگر ملت ایران رأی ندهند مستقیماً نه به جمهوری اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه مردم با بصیرت ایران اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند، بیان کرد: دشمنان در این راستا از هیچ هجمه‌ای فروگذار نیستند و برای کمرنگ کردن مشارکت مردم ایران در انتخابات هزینه‌های هنگفتی پرداخت می‌کنند.

عسکری کمپین «رأی بی رأی» را از دیگر کمپین‌های ایجاد شده از سوی دشمنان نظام برای جلوگیری از مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات خواند و اظهار کرد: با تشکیل این کمپین دشمنان به خیال خود می‌خواهند این موضوع را در جامعه انقلابی و ایرانی مردم القا کنند که اگر من و شما رأی ندهیم نظام سرنگون می‌شود.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از سال‌های اول انقلاب تا کنون این شعارها را می‌دهند، اما به کوری چشم همین دشمنان به برکت الطاف الهی نسبت به نظام اسلامی ما، بنیه انقلاب روز به روز محکم‌تر و توطئه‌های دشمنان نقش برآب می‌شود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: هر رأی ما تیری در قلب دشمنان این نظام مقدس است، امیدواریم 28 خرداد برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر از حماسه ملت ایران رقم بخورد. اقدامات بسیار خوبی در راستای ایجاد شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری در انتخابات در فضای حقیقی و مجازی از جمله برگزاری نشست شوراهای افتا با موضوع انتخابات و همایش در شهرستان‌های مختلف انجام شده است.

حجت‌الاسلام عسکری اظهار کرد: برای اصل حضور و اصل مشارکت باید در سطح کشور و استان تلاش جدی صورت بگیرید و افراد جامعه در این زمینه از وقت خود هزینه کنند تا شرمنده امام راحل و شهدا نشویم. مشارکت حداکثری در انتخابات ادای دین به خون شهدا است همه باید در این راستا با جان و دل تلاش کنیم و با تبیین ملاک‌های کاندیدای اصلح زمینه حضور آگاهانه خود و دیگران را درانتخابات فراهم کنیم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خطاب به کارکنان مرکز بزرگ اسلامی افزود: اولویت همکاران در این نهاد ولایی ایجاد بستر برای مشارکت حداکثری در انتخابات و بیان ملاک‌های اصلح برای انتخاب آگاهانه در جامعه است.

وی با تأکید بر خدمت صادقانه و پاسخگویی به جامعه هدف در دفاتر مراکز بزرگ اسلامی در سطح استان و مرکز استان یادآور شد: ملاک در بدنه این مجموعه انجام کارها بر اساس برنامه و خدمت به جامعه هدف است.

انتهای پیام
captcha