پشتوانه مردمی؛ شاخصه اقتدار نظام‌های سیاسی در معادلات بین‌المللی
کد خبر: 3977790
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

پشتوانه مردمی؛ شاخصه اقتدار نظام‌های سیاسی در معادلات بین‌المللی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مشارکت معقول و منطقی در طراز انقلاب و انتخابات گذشته یکی از مهمترین مسائل در روزهای اخیر است، گفت: پشتوانه مردمی، مهم‌ترین شاخصه اقتدار نظام‌های سیاسی در معادلات بین‌المللی است که در انتخابات رقم می‌خورد.

پشتوانه مردمی، مهمترین شاخصه اقتدار نظام‌های سیاسی در معادلات بین‌المللی است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی، مدیرکل این اداره، امروز، 26 خرداد با بیان اینکه باید تلاش کرد که در زمره سربازان کوچک راه انقلاب باشیم، گفت: در سازمان تبلیغات اسلامی چند برنامه خاص ویژه انتخابات با همکاری دستگاه‌های مختلف انجام شده است لذا هر فعالیتی که فضای عمومی شهرها و روستاها را به سمت تقویت مشارکت عمومی سوق دهد، باید تقویت شود.

وی مشارکت معقول و منطقی در طراز انقلاب و انتخابات گذشته را یکی از مهمترین مسائل در روزهای اخیر است، یادآور شد: پشتوانه مردمی، مهمترین شاخصه اقتدار نظام‌های سیاسی در معادلات بین‌المللی است که در انتخابات رقم می‌خورد.

عبدالهی ادامه داد: باید نخستین اولویت را پشتوانه اقتدار سیاسی و اجتماعی نظام سیاسی قرار داد چرا که در نظام بین‌الملل دچار فشار بیشتر نشویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه جامعه تبلیغی استان نیز باید اولاً همین موضوع را به مردم اعلام و ترویج کنند که ابتدا باید مردم رأی بدهند، اظهار کرد: تمام آرا در پشتوانه درصد مشارکت لحاظ می‌شود و بالاخره رئیس‌جمهور مقتدرترین و به لحاظ امکانات و عالی‌ترین مقام کشور است و از سوی دیگر بودجه در دست دولت قرار دارد لذا انتخابات مسئولیت سنگینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، با تأکید بر اینکه قهر کردن با صندوق رأی در واقع خلاف عقلانیت، منطق و مسئولیت‌پذیری است، یادآور شد: باید مسئولیت‌پذیر بود حتی آنانی که هشت سال مسئولیت کشور را به دست برخی سپردند، باید پاسخگوی وضع موجود باشند.

عبدالهی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند به هر کس خواستند رأی بدهند اما باید کارنامه افراد را هم در نظر داشت و با دقت رأی داد، یادآور شد: مذاکرات تیم خارجی را غربی‌ها متوقف کرده‌اند تا ببینند در کشور چه اتفاقی رخ می‌دهد اگر مشارکت پایین باشد قطعاً فشارها بیشتر خواهد شد و مردم از این هم عصبی‌تر خواهند شد و این موضوعی است که باید به مردم بیان شود.

وی در پایان اظهار کرد: از رهبر معظم انقلاب اسلامی باید آموخت که هر سال دانشجویان را گرد هم آورده و از آنان می‌خواهد تا نظام را به صورت کلی نقد کنند اما برخی افراد به نام انقلابی‌گری فضا را می‌بندند، لذا باید اجازه داد تا مردم حرف بزنند در نتیجه گروه‌های تبلیغی باید به درد دل مردم گوش دهند و به صورت چهره به چهره به تبلیغ بپردازند.

انتهای پیام
captcha