تمدید مهلت ارسال اثر به سومین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی»
کد خبر: 3977822
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

تمدید مهلت ارسال اثر به سومین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی»

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مشترک اعضای شورای معاونان اداره کل با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان، گفت: ۳۰ خرداد آخرین مهلت ارسال اثر به سومین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» است.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، عباس ضیا، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مشترک اعضای شورای معاونان اداره کل با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان، گفت: ارسال اثر به همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی دوره پیش دبستانی» ویژه مربیان، آموزگاران، مدیران، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران، صاحب نظران، خانواده ها و... از 1 خرداد آغاز شده و تا 25 همین ماه ادامه داشت، اما با توجه به استقبال از این همایش مهلت ارسال اثر تا 30 خرداد 1400 تمدید شده است.

وی افزود: این همایش با محورهای تربیت هویت محور کودکان ایران اسلامی، تحلیل مقایسه ای تربیت هویت محور کودکان در دوره پیش دبستانی و چشم انداز تعلیم و تربیت هویت محور سال‌های اوان کودکی و در قالب‌های مقاله، فیلم کوتاه، پویانمایی، بازی‌های کودکانه، قصه گویی، قصه نویسی، قصه‌های قرآنی و... به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانیhttps://hkiifars.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha