مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان برگزار می‌شود
کد خبر: 3977932
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان برگزار می‌شود

مدیرعامل مؤسسات قرآنی هرمزگان از برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی استان در تاریخ 3 تیرماه خبر داد.

عماد ناصری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: هر 3 سال یک‌بار مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی استان‌ها با حضور جمعی از مؤسسات قرآن و عترت از سراسر استان جهت انتخاب هیئت‌مدیره و بازرسان اتحادیه، برگزار می‌شود.

وی افزود: در استان هرمزگان این مجمع روز پنج‌شنبه 3 تیرماه برگزار شده و 5 نفر به عنوان اعضای اصلی و 2 نفر به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره اتحادیه، 2 نفر بازرس اصلی و 2 نفر بازرس علی‌البدل اتحادیه انتخاب می‌شوند.

مدیرعامل مؤسسات قرآنی هرمزگان تصریح کرد: تا تاریخ مشخص شده برای ثبت‌نام در این انتخابات 15 نفر توسط هیئت‌مدیره فعلی استان، تائید صلاحیت و به عنوان کاندیدا انتخاب شدند. معصومه امیرزاده، نجمه بهرامی، عبدالمجید پلوان، علی جعفری، راضیه خدیر، عقیل خرد نیا، مراد بخش رستمی، الهام رحیمی، سمیه سلیمانی، محمدامین شمسایی، ولی صفایی پور، لیلا غلامحسینی، سهراب کریمی، محمدحسین لاله زاری و عماد ناصری در لیست نهایی کاندیداهای مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان، قرار گرفتند.

ناصری عنوان کرد: کلیه مؤسسات قرآنی دارای شماره ثبت و پروانه فعال از یکی از دو دستگاه مرجع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان می‌توانند  در این انتخابات شرکت کنند. پیش‌بینی، تدارک و تجهیز محل تشکیل مجمع عمومی، انجام تمهیدات لازم برای پذیرش، ثبت ورود و احراز هویت کاندیداها، چاپ برگه‌های رأی و ممهور کردن آن‌ها با مهر اتحادیه و مرجع نظارتی، تهیه صندوق جمع‌آوری آرا و دریافت و چاپ رزومه نامزدها، پذیرایی و نحوه اخذ و شمارش آرا به عده هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان است.

وی بیان کرد: از تمامی مؤسسات قرآنی که عضو اتحادیه هستند و یا پروانه فعال از یکی از دو دستگاه مرجع استان را دارند، دعوت می‌کنیم که در این انتخابات شرکت کنند. با توجه به شرایط بد کرونایی و وضعیت قرمز استان هرمزگان انتظار می‌رود تمامی مؤسسات استان در این انتخابات، ضمن رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، حضور حداکثری داشته باشند. بنا بر پیگیری‌های انجام شده و استعلام از اتحادیه کشوری، انتخاب نماینده از سوی مدیران مؤسساتی که عذر حضور در روز انتخابات هیئت‌مدیره اتحادیه را دارند و محول کردن وکالت به مدیر موسسه دیگر جهت شرکت در انتخابات و رأی‌گیری بلامانع است.

مدیرعامل مؤسسات قرآنی هرمزگان ادامه داد: تمام سعی ما این است که این انتخابات با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، بسیار سالم و به دور از هرگونه مشکلی برگزار شود. کلیه مدیران مؤسساتی که تمایل به حضور در این انتخابات دارند می‌توانند در روز 3 تیرماه بین ساعت 9 صبح تا 12:30 رأی‌های خود را در صندوق رأی بیندازند. جمع‌بندی و اعلام نتایج در روز جمعه، 4 تیرماه صورت خواهد گرفت.

ناصری در پایان یادآور شد: امید می‌رود، هیئت‌مدیره و بازرسان جدید بتوانند با تخصص، شفافیت، احترام به حقوق مؤسسات، اعتمادسازی و ارتباط مستقیم با فعالان قرآنی پاسخگوی نیازهای مؤسسات قرآنی هرمزگان باشند تا شاهد پیشرفت و ترقی مؤسسات، اتحادیه و کلیه امورات قرآنی در سطح استان باشیم.

انتهای پیام
captcha