تاکنون گزارش نگران‌کننده‌ای نداشته‌ایم
کد خبر: 3978414
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

تاکنون گزارش نگران‌کننده‌ای نداشته‌ایم

استاندار کرمان روند انجام انتخابات در استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون گزارش نگران کننده‌ای نداشته‌ایم.

به گزارش ایکنا از کرمان، علی زینی‌وند، استاندار کرمان بعد از انداختن رأی خود به صندوق انتخابات در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها در سراسر کشور برگزار می‌شود. انتخابات ریاست جمهوری مهم‌ترین انتخابات است چرا که مسئول اجرایی کشور انتخاب می‌شود.

زینی‌وند با بیان اینکه در انتخابات شوراها مدیران محلی در کشور انتخاب می‌شوند که طیفی از مدیران اضافه می‌شود، گفت: اصل مشارکت در انتخابات مهم است و باعث می‌شود بسیاری از تهدیدات از بین برود.

استاندار کرمان بیان کرد: مردم دلخوری‌هایی بابت گرانی و مشکلات اقتصادی دارند که به آنها حق می‌دهیم اما راهش پشت کردن به صندوق نیست و حضور پرشور در انتخابات می‌تواند مشکلات را حل کند. هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در زندگی مردم تأثیرگذار است و سرنوشت چهار سال آینده را مشخص می‌کند و چه بسا تصمیماتی که در این چهار سال گرفته می‌شود، سرنوشت سال‌های بیشتری را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

زینی‌وند با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات کشور را در مقابل تهدیدات بیمه می‌کند، گفت: حضور مردم معنادار و بسیار تأثیرگذار است.

استاندار کرمان با اشاره به اهمیت لزوم داشتن توان فنی و تخصصی نامزدهای انتخابات شورای شهر گفت: کرمان به دلیل مرقد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مورد توجه آزادگان دنیا و ایران است و توقع زیادی از کرمان دارند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم، با نشاط و پرتعداد است و نشان از انتخابات خوب دارد و درخواست داریم مردم در ساعات ابتدایی رأی بدهند و به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی روند انجام انتخابات در استان کرمان را خوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون گزارش نگران کننده‌ای نداشته‌ایم.

 

انتهای پیام
captcha